Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس که برای پرداخت بدهی‌های میلیاردی با مشکلات زیادی مواجه شده است در اندیشه واگذاری تبلیغات چند سال آینده روی پیراهن خود به برندهایی هستند که در شرایط فعلی کمک حال باشند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ و دستیاران سابق او به همراه طلب گابریل کالدرون و مربیان پیشین این تیم جزو مهم‌ترین پرونده‌های سرخپوشان محسوب می‌شوند که کار را به اعلام زمان تاریخ پرداخت از سوی فیفا کشانده است.

پرسپولیس بایستی طلب یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را تا پنجشنبه هفته جاری پرداخت کند اما این باشگاه در فاصله دو روز مانده به اتمام این اولتیماتوم همچنان با مشکل تامین بودجه روبروست.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه طلب او را پرداخت کنند روی ۵۵۰ هزار دلار باقیمانده از مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند و همچنین جذب حامی مالی جدید خود حساب ویژه باز کردند.

سرخپوشان که استفاده از برند باشگاه برای درآمدزایی را در قراردادی سه ساله به یک کارگزار سپرده‌اند برای حل مشکلات خود قصد دارند طبق همین قرارداد پیش فروش تبلیغات روی پیراهن این تیم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را زودتر انجام دهند تا منابع مالی خوبی را در اختیار داشته باشد.

قراردادهایی که می‌تواند برای باشگاهی که در آستانه خصوصی سازی است مشکلاتی را به وجود بیاورد و بخشی از بودجه مربوط به فصول آینده این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اتفاقی که اگر حالت اجرایی پیدا کند همچون راهکار درآمدزایی سال‌های اخیر سرخ‌ها می‌تواند تبدیل به چالشی بزرگ برای آینده این باشگاه باشد. پیش‌خور کردن بخشی از بودجه باشگاه پرسپولیس صرف‌نظر از اینکه کارگزاری، بایستی حداقل درآمدی را به پرسپولیس بدهد می‌تواند قیمت روز تبلیغات روی پیراهن تیمی که پوکر قهرمانی دارد را در سال‌های آینده بکاهد.

باید دید ابتکار مدیران باشگاه پرسپولیس در قرارداد با شرکت‌های بزرگی که قصد تبلیغات روی پیراهن این تیم را برای آینده دارند چگونه می‌تواند مشکلات فعلی میلیاردی سرخ‌ها را پوشش دهد. بدهی‌های کلانی که اگر پرداخت نشود می‌تواند مشکلات فراوانی را در ادامه مسیر برای سرخ‌ها ایجاد کند.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس روی پیراهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی که در دوره حضورش در پرسپولیس استحکام قابل توجهی به آن بخشیده بود، با بدشانسی بزرگی در اردوی تیم ملی مواجه شد و رباط صلیبی‌اش بار دیگر دچار آسیب دید، با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ دوری از فوتبال، اکنون رفته رفته شرایط بازگشت را برای خود فراهم می‌سازد.

پورعلی‌گنجی که البته گلایه‌هایی نیز بابت برخی کم توجهی‌ها در این روزهای دوری از فوتبال و درمان دارد، اکنون با حضور در اردوگاه سرخپوشان، مراحل پایانی درمان و بازگشت را دنبال می‌کند. او از چندی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) کارهای بدنسازی و درمانی را زیر نظر کادر و همچنین پزشک تیم دنبال کرده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس البته نامش از لیست پرسپولیس برای فصل جاری خارج شده است اما اینطور که گفته می‌شود از کمتر از یک ماه دیگر قادر خواهد بود تمرینات پرفشار خود را استارت زده و بار دیگر در شرایط بازی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شود برنامه تمدید قرارداد با این بازیکنان را دنبال خواهد کرد و باید دید با توجه به تغییرات شکل گرفته از حیث مالکیت، شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس