Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@03:48:21 GMT

هر دو بالها را نشکنید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۴۶۱

هر دو بالها را نشکنید

قراربود هم مشروطه باشد و هم مشروعه. اما از همان اول عده ای به دنبال صرفا مشروطه شدن بودند و عده ای هم می خواستند فقط مشروعه باشد. قطعا جمع مشروطیت و مشروعیت ممکن بود اگر زیاده خواهی طرفین کنترل می شد.
اما گویا سیاسیون و قدرتمندان جامعه را به سان هیکل انسانی دروسط قرارداده و هر کدام یک دست ان را گرفته و بی رحمانه به سمت خود می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بالها درحال کنده شدن هستند وصدای شکستن ترقوه و دست ها می اید.
مشروعه گرایان افراطی بدانند که تحصیل قدرت در کوتاه مدت ممکن است ولی حفظ ان محال است. از هاله تقدس همیشه نمی توان استفاده نمود و باعث روی گردانی مردم از دین می شود.سرخوشی های قدرت گذرا و موقتی است.
مشروطه گرایان صرف بدانند که می توان مشروطیت و دموکراسی را در فضای مذهبی بدون مداخله درشئون زندگی فردی افراد حفظ و پیاده کرد.فقط کافی است قانون اساسی درست پیاده شود و تفسیر به رای نشود .
میثاق ملی اگر از سوی طرفین مورد پذیرش عملی قرار نگیرد بالهای جامعه کنده خواهد شد و قطعا عاقبت درستی نخواهد داشت.
تمرکز قدرت در نهادهای غیر مردمی زیانبار و ناقض مشروطه است.
نفی گرایشهای مردم به مذهب و حرکت به سوی سکولاریسم هم شدنی نیست و هم این که پس از مدتی دوباره بازگشت به عقب را به همراه خواهد داشت. اگر قانون اساسی رادرست اجرا کنیم. نه نیازی به رفراندوم است و نه چیز دیگری و هم چنین می تواند دروحدت ملی و هم افزایی نیروهای داخلی کشور موثر باشد.

کد خبر 1417871

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد