Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسامی داوران دیدار معوقه استقلال و سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد. تاریخ انتشار: 11:18 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۶۳۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم استقلال تهران و سپاهان از معوقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در حالی روز دوشنبه ۲۰ مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که با اعلام کمیته داوران وحید کاظمی به عنوان داور، محمدرضا منصوری به همراه فرهاد مروجی به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیدعلی اصغر مومنی به عنوان داور چهارم و محسن قهرمانی به عنوان ناظر داوری برای این دیدار انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بازدید مدیرعامل استقلال از کمپ مرحوم حجازی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا کابوس استقلال، در انتظار پرسپولیس است؟

استقلال در لیگ برتر و جام حذفی از سوی یک حریف ضربه خورد. آن ها در جام حذفی برابر مس رفسنجان 2-0 بازنده و حذف شدند و در لیگ هم برابر این تیم در تهران 2-2 مساوی کردند و 2 امتیاز بسیار حساس از دست دادند تا فاصله پرسپولیس با آن ها به یک امتیاز تقلیل پیدا کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس هم بیش و کم به دردسر تیم استقلال دچار شده است. آن ها هم در مرحله بعدی جام حذفی با حریفی مواجه خواهند شد که اخیرا تنها ناکامی قرمزپوشان در نیم فصل دوم لیگ برابر همین تیم رقم خورده است.

پرسپولیس تنها باخت خود در دوران اوسمار را برابر تیم آلومینیوم اراک تجربه کرد. حالا این تیم آلومینیوم باید با پرسپولیس در جام حذفی روبرو شود. کار سخت پرسپولیس برابر این تیم اراکی در این است که اراکی ها تا به حال سه بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی موفق شده اند تیم پرسپولیس را شکست دهند و موفقترین تیم سالهای اخیر فوتبال ایران برابر پرسپولیس بوده اند.

اگر اراکی ها پرسپولیس را از جام حذفی بیرون کنند، پرسپولیس به درد استقلال مبتلا شده و در لیگ برتر و جام حذفی برابر یک تیم ناکام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آسفالت بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و چهارم در شیراز
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • آیا کابوس استقلال، در انتظار پرسپولیس است؟
  • اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال آزادگان