Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: مرحله استانی مسابقات تفسیر قرآن کریم ۲۴ مرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد مهدی قربانیان صبح  امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی مسابقات تفسیر قرآن کریم در 11 شهرستان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات 24 مردادماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان با اشاره به روند برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: مرحله استانی به‌صورت حضوری با آزمون کتبی (تستی و تشریحی) توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و دبیری رئیس اداره امور قرآنی برگزار می‌شود.

قربانیان با بیان اینکه بیشترین میزان شرکت‌کنندگان این دوره از شهرستان آستانه اشرفیه هستند تصریح کرد: به‌طور کلی 58 نفر از فعالان قرآنی استان در این دوره از مسابقات قرآن کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند و سوالات این مرحله نیز از سوره مبارکه حضرت مریم(س) و از تفسیر شریف نمونه یا صفوه‌التفاسیر ویژه اهل سنت خواهد بود.

فصل نهم مسابقات قرآنی "اسراء" به ایستگاه پایانی رسید/ 2 بخش جدید به سری دهم اضافه می‌شوداثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟حرکت امت اسلامی در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) سبب برون‌رفت از مشکلات می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان با اشاره به سوالات مرحله کشوری مسابقات تفسیر قرآن کریم خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری، سؤالات از تفسیر سوره‌های مبارکه حضرت مریم(س) و سوره طاها از تفسیر نمونه یا صفوه‌التفاسیر ویژه اهل سنت است.

قربانیان به مکان‌های برگزاری مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: حرم امامزادگان حضرت قاسم(ع) و حضرت ابراهیم(ع) در شهرستان آستارا، حرم آقا سید محمد آخوندمزار در آستانه اشرفیه و بقعه بی بی حوریه در بندرانزلی از مکان‌های برگزاری مسابقات استانی تفسیر قرآن هستند.

وی با اشاره به دیگر مکان‌های برگزاری مسابقات گفت: اداره اوقاف شهرستان تالش، مرکز دارالقرآن پورباقی رشت، اداره اوقاف رودبار، مرکز دارالقرآن طالب‌زاده رودسر، اداره اوقاف فومن، اداره اوقاف صومعه‌سرا، اداره اوقاف ماسال و شرکت‌کنندگان مسابقات تفسیر قرآن در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان نیز در بقعه امیر شهید لاهیجان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان بیان‌ داشت: افراد برای شرکت در این دوره از مسابقات می بایست در سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران my.oghaf.ir ثبت‌نام کرده و لیست آنها از طریق مرکز امور قرآنی به استان ارسال شده باشد.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... مدیرکل ارشاد قم: دستگاه‌های اجرایی بخشی از بودجه را به برنامه‌های قرآنی اختصاص دهند طلایی رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی شد مسیب‌زاده: آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی امروز برگزار و از شبکه قرآن و شاد پخش می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرکل ارشاد قم: دستگاه‌های اجرایی بخشی از بودجه را به برنامه‌های قرآنی اختصاص دهند طلایی رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی شد مسیب‌زاده: آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی امروز برگزار و از شبکه قرآن و شاد پخش می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۴ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۵ سمنان| بانوی معلولی که فعل «خواستن » را به‌خوبی صرف کرد؛ خیاطی را از طریق فضای مجازی و بدون آموزش یاد گرفتم ۶ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال ۷ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۸ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش| دسترسی به سرعت مطلوب اینترنت در زنجان به سبک هخامنشی / مردم در پشت بام به دنبال "نت" می‌گردند گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ لرستان|جولان «بیکاری» در استان گرانی‌ها؛ وقتی غم نان جوانان را در به در می‌کند مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مسابقات تفسیر قرآن کریم برگزار می شود مسابقات قرآن مرحله استانی اداره اوقاف استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود