Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از تحویل ۲۰ واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: هر پنج واگن قطار یک رام است که ضمن خریداری در اختیار شرکت بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به قراردادی دولت برای ساخت 315 واگن برای شهرهای تبریز و اصفهان و شیراز گفت: این قرارداد در سال های گذشته منعقد شده بود که از این تعداد 180 واگن مربوط به قطار شهری تبریز و ۵۵ واگن متعلق به شیراز و 80واگن مربوط به اصفهان است که با پیگیری های مجموعه قطار شهری در صورتی که بار دیگر تحریم ها مانعی بر سر راه تولید این دستگاه ها نباشد امیدواریم 20 واگن دیگر نیز تا آخرسال جاری وارد سیستم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به تلاش این سازمان در راستای بهره مندی عموم مردم از خدمات قطار شهری خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد واگن به حمل و نقل ریلی تبریز بدون شک زمان انتظار مسافران در ایستگاه های مترو کاهش خواهد داشت و این موضوع در فاز سه خط یک مشهود خواهد بود.

وی گفت: با وجود شرایط تحریم کار و بهره برداری از ایستگاه های عبوری در دستور کار ما قرار دارد و باتوجه به یک ایستگاه عبوری در فاز 2 و سه ایستگاه عبوری در فاز سه، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این ایستگاه های نیز در زمان مقرر آماده بهره برداری خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تبریز قطار شهری مترو تبریز قطار شهری تبریز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳