Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه روز خبرنگار از خبرگزاری فارس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، ذبیح الله خدائیان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز در آستانه روز خبرنگار از خبرگزاری فارس بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار با عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری فارس از بخش‌های مختلف تحریریه خبرگزاری فارس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدائیان با اهدای گل و کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب از خبرنگاران خبرگزاری فارس در آستانه روز خبرنگار تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه اسناد کتاب بازدید رئیس سازمان خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت‌های اجتناب ناپذیر دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد.
 
این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.
 
شایان ذکر است تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان‌ها نیز با دستور رئیس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت‌های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است، در این بازدید‌ها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد