Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، گفت: معتقدم تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید با جهاد دانشگاهی ارتباط متقابل داشته باشند تا از پتانسیل این سازمان از جمله در زمینه‌ی نظرسنجی بهره‌مند شوند.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به 16 مردادماه، سالروز تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تا کنون گام‌های بسیار خوبی در ارتباط با مسائل آموزشی و پژوهشی و استفاده از فناوری‌های نو و خلاقیت جامعه‌ی دانشجویی برداشته و در عملیاتی کردن آن نیز موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی که در راستای اطلاع رسانی تلاش می‌کنند، افزود: اقدامات جهاد دانشگاهی در زمینه‌ی اطلاع رسانی بسیار چشمگیر بوده و فعالیت‌های زیادی نیز به صورت عملیاتی در این زمینه انجام داده است، امیدواریم جهاد دانشگاهی با استفاده از فناوری‌ها و خلاقیت‌های نو بیش از پیش در این زمینه بدرخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در زمینه‌ی آمار، اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد: گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان ارگانی بی طرف در برخی موارد که در ارتباط با مسائل اجتماعی و فرهنگی و غیره نیاز به نظرسنجی داشتیم با استفاده از مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا) وابسته به این نهاد، کمک بسیاری به ما کرده است از تلاش عزیزان در این سازمان تقدیر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی تعامل بسیار خوبی با شورای شهر داشته است، ادامه داد: برای مطلع شدن از رضایت یا نارضایتی شهروندان نسبت به عملکرد شورا و شهرداری در مسائل مختلف نیاز به نظر سنجی جهاد دانشگاهی بود که در این زمینه جهاد دانشگاهی اقدامات موثری برای شورا انجام داد، ما تلاش می‌کنیم این تعامل را با جهاد دانشگاهی افزایش دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور