Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کرم یاری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از واریز مرحله نخست کمک‌های بلاعوض ودیعه و اجاره مسکن به چهار هزار و ۱۹ مددجوی واجد شرایط با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

وی تصریح کرد: ساختن مسکن برای مددجویان مشروط به این امر است که مددجو دارای زمین یا پروانه ساخت باشند و متأسفانه اکثریت قریب به اتفاق مدد جویان از این امکان محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تا کنون اعتباری برای ودیعه و یا اجاره مسکن از محل اعتبارات ملی در اختیار بهزیستی قرار نگرفته است.

یاری افزود: این تسهیلات بر اساس اولویت در اختیار معلولین سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار سه نفر و همچنین خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار دارای معلولیت باشد و زنان سرپرست خانوار که معلولیت داشته و یا بعد خانوار حداقل سه نفر داشته باشند، پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغ واریزی برای مددجویان شهری ۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و برای مددجویان ساکن مرکز استان ۶ میلیون تومان است که مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۴ هزار و ۱۹ نفر واریز و از طریق پیامک به این عزیزان اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 4990670

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی لرستان رهن و اجاره مسکن ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی واریز نشد؟
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت