Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار از عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امین در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه خبر داد. به گزارش پول نیوز، محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه امین در روز چهارشنبه، اظهار کرد:روز چهارشنبه (۱۵ مرداد۹۹)، ۱۵ درصد از سهام این شرکت با سرمایه ثبتی ۷۰۰۰ میلیارد ریال، معادل یک میلیارد و پنجاه میلیون سهم با نماد «امین» عرضه اولیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از این مقدار ۱۲ درصد به عموم و ۳ درصد به صندوق‌های سرمایه گذاری واگذار می‌شود. عرضه اولیه در دامنه قیمتی بین ۹۸۰۰ تا ۱۰۴۰۰ ریال به ازای هر سهم خواهد بود در ادامه نیز باید تاکید کرد که سهمیه هر کد بورسی ۳۰۰ سهم است.

شرکت تأمین سرمایه امین (سهامی خاص) در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۸۶ به عنوان نخستین شرکت تأمین سرمایه بازار سرمایه ایران موفق به دریافت مجوز تأسیس از شورای عالی بورس و اوراق بهادار شد؛ و پس از دریافت مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار (در ۲۸ فروردین ۱۳۸۷) رسماً راه‌اندازی شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص بورس بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه اولیه سهام عدالت اوراق بهادار روز چهارشنبه سرمایه امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست

سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام استقلال و برنامه‌های آتی احتمالی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام باشگاه استقلال اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه استقلال توسط آن شرکت، خواهشمند است دستور فرمائید در صورت وجود برنامه تحصیل سهام استقلال توسط آن شرکت یا شرکتهای گروه، دلایل توجیهی با عنایت به موضوع فعالیت شرکت و در نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران و همچنین برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا و در غیر این صورت، مراتب در قالب فرم شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده اطلاع‌رسانی شود.

شایان ذکر است رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس هم روز گذشته طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس خواستار افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال توسط این بانک‌ها شده است.

* بانکهای خریدار پرسپولیس، ملزم به ارایه توضیح و برنامه‌ شدند

سازمان بورس طی نامه‌ای به بانک های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی شد.

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس با عنایت به مغایرت موضوع با مفاد مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و مفاد اساسنامه آن شرکت در صورت وجود برنامه تحصیل سهام باشگاه پرسپولیس توسط آن بانک، دلایل توجیهی و برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا شود.

در غیر این صورت مراتب در قالب فرم شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشره اطلاع رسانی شود. باید حداکثر تا قبل از شروع معاملات سهام در امروز(یکشنبه) نسبت به انتشار اطلاعات درخواستی اقدام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال مورد تایید قرار گرفت
  • نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد