Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته مقامات ایالت ویکتوریا ۴۳۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت ثبت شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طبق آمار رسمی مقامات ایالت "ویکتوریا" در استرالیا، در 24 ساعت گذشته 439 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

پایگاه خبری "sbs" نوشت، "دنیل اندروز" نخست وزیر ایالت "ویکتوریا" دقایقی پیش اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 439 نفر به کووید19 مبتلا شده و 11 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در ایالت ویکتوریا، 456 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شده‌اند و 38 نفر از آنها در بخش‌های مراقبت ویژه هستند.

تعداد موارد فعال این بیماری در بخش مراقبت از سالمندان در ایالت ویکتوریا به 1186 مورد رسیده است.

در حال حاضر تعداد افرادی که در ایالت ویکتوریا جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند به 147 نفر رسیده است.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا با توجه به افزایش آمار مبتلایان گفت: «این کاملا غیرقابل قبول است؛ از این پس، اگر شما باید خود را در قرنطینه قرار دهید، اجازه هیچ نوع ورزشی را نخواهید داشت؛  شما باید در خانه خود بمانید؛ فقط در حیاط خانه یا حیاط خلوت خود یا از طریق باز کردن پنجره می‌توانید از هوای تازه برخوردار شوید.»

اندروز گفت: «جریمه افرادی که به آنها گفته می‌شود خود را در خانه قرنطینه کنند و این کار را انجام ندهند، 4659 دلار خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که اگر فردی به صورت مکرر این قوانین را نقض کند 20 هزار دلار جریمه خواهد شد.

اعلام "وضعیت فاجعه" در شهر ملبورن استرالیاخسارت 85.5 میلیارد دلاری کرونا به استرالیا/بزرگترین کسری‌ بودجه بعد از جنگ جهانی دومبرقراری وضعیت اضطراری در ایالت ویکتوریای استرالیا به‌دنبال شیوع دوباره کرونا

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "استرالیا" ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات اعلام "وضعیت فاجعه" در شهر ملبورن استرالیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات اعلام "وضعیت فاجعه" در شهر ملبورن استرالیا واژه های کاربردی مرتبط اخبار "استرالیا" ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۳ وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود ۴ وزیر بهداشت: خرافه و شارلاتانیزم را از طب سنتی جدا کنیم ۵ بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده ۶ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۷ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۸ اعطای وام ۲ میلیون تومانی به ۱۵۰۰۰ تاکسیران مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! هرگونه ادعا درباره درمان کرونا باید در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا بررسی شود پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مرداد مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیات دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار استرالیا ویروس کرونا اخبار استرالیا ویروس کرونا ایالت ویکتوریا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت

حمله با چاقو در چندین موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی آمریکا به کشته شدن دست کم چهار نفر منجر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز براساس اعلام مقامات حمله یک فرد با چاقو در چند موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی به کشته شدن چهار و زخمی شدن هفت تن منجر شد.

کارلا رِد، رییس پلیس «راک‌فورد» به آسوشیتدپرس گفته است که یک مرد ۲۲ ساله را بازداشت و بازجویی شده است. به گفته وی، وضعیت یکی از زخمی‌های این حادثه بحرانی است.

پلیس همچنان در حال تحقیقات درباره انگیزه این حمله بوده و دخالت مظنونین دیگر را رد کرده است.

قربانیان این چاقوکشی یک دختر ۱۵ ساله، یک زن ۶۳ ساله و و دو مرد ۴۹ و ۲۲ ساله هستند.

پلیس در ابتدا اعلام کرد که پنج نفر در این حادثه زخمی شده‌اند، اما اندکی بعد تایید کرد که دو تن دیگر نیز جزو زخمی‌های این چاقوکشی هستند.

دیگر خبرها

  • اعمال منع آمد و شد در یکی از شهر‌های استرالیا به علت افزایش جرم و جنایت
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!