Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:03:21 GMT

پویش «هر خانه، یک پرچم» اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۷۸۲

پویش «هر خانه، یک پرچم» اجرا می‌شود

پویش «هر خانه، یک پرچم» با محور نصب رایگان پرچم بر سردر منازل به همت ستاد بزرگداشت غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، پویش «هر خانه، یک پرچم» به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و در ‌آستانه عید سعید غدیر به همت ستاد بزرگداشت غدیر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند تا ۱۷ مردادماه درخواست خود برای نصب رایگان پرچم بر سردر منازل را از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۸۹۹۲۸۴۸ اعلام کنند.

 

گفتنی است، به منظور فضاسازی مجازی و نشر تصاویر ناشی از شرکت در این پویش شرکت کنندگان تصاویر پرچم های نصب شده خود را به شماره مذکور ارسال کنند. 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش غدیر دهه امامت و ولایت سبک زندگی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز ‌گفت: برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج‌ در تابستان پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم. - اخبار استانها -

داوود نجفیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با بیان اینکه برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج‌ در تابستان پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم، اظهار داشت: با احداث شبکه جدید انتقال آب کرج، 700 لیتر برثانیه آب به تصفیه خانه شماره سه کرج انتقال می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این خط انتقال آب 800 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که بخشی از آن توسط وزارت نیرو تامین شده است، افزود: این طرح در قالب طرح جهادی انتقال آب از رودخانه کرج به کلانشهر کرج و با هدف مهار تنش آبی توسط شرکت آب منطقه ای استان البرز و با حمایت وزارت نیرو انجام خواهد شد.

نجفیان با اشاره به افزایش شبکه آبی کرج با احداث این پروژه ادامه داد: با احداث خط انتقال آب رودخانه کرج به تصفیه‌خانه شماره سه این کلانشهر، سالانه 5.12 میلیون مترمکعب آب شرب به ظرفیت شبکه آبرسانی کرج اضافه می‌شود.

وضعیت بحرانی سد کرج در فروردین 1403 + فیلم

‌مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در ادامه با بیان اینکه این پروژه با ساخت تصفیه‌خانه شماره سه کرج که از سال گذشته با هدف تامین آب پایدار این کلانشهر آغاز شده ‌اکنون نیز به صورت ضربتی و جهادی شبکه انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه‌خانه مذکور به اجرا در‌آمده است، تصریح کرد: این شبکه به طول 1.5 ‌کیلومتر با استفاده از لوله‌های فولادی به قطر 800 میلی متر در مدت زمان کوتاه اجرا می‌شود و قرار است تصفیه‌خانه شماره سه کرج تا قبل از آغاز فصل تابستان بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه این خط انتقال پیش از تکمیل تصفیه‌خانه احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های شبکه جدید انتقال آب کرج تامین آب در زمان وقوع حوادث احتمالی در شبکه انتقال آب سد طالقان است که شبکه جدید از بروز اختلال در آبرسانی به کرج جلوگیری می‌کند.

‌مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز یکی دیگر از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای را‌ تقویت سفره‌های زیر‌زمینی با استفاده از طرح‌های تغذیه مصنوعی عنوان کرد و گفت: ‌‌اکنون طرح‌های زیر‌ساختی مختلفی برای تامین آب از سدهای البرز در دست اقدام است تا بتوانیم سهمیه لازم را از این منابع آبی جذب کنیم.

نجفیان با بیان اینکه اکنون به دلیل آماده نبودن بخشی از زیرساخت‌ها‌، استان البرز به ویژه کلانشهر کرج به تامین آب از سد طالقان وابسته است، تاکید کرد: با تکمیل تصفیه‌خانه شماره سه کرج تنش آبی شرق استان البرز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • (ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد
  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • ۱۴ کشته و زخمی بر اثر وقوع سیلاب در هلمند