Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه ولی عصر(عج ) خوزستان گفت: جریان تحریف حقایق یا تحقیر پیشرفت‌ها، زمینه ساز تحریم کشور است؛ با زبان هنر و ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب، می‌توانیم این جریان را در کشور ناکام سازیم. - اخبار استانها -

عادل نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره خطر جریان تحریف در کشور اظهار داشت: هنر متعالی نقش بازدارنده ای در مقابله با خطر تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت هنرمند انقلابی ثبت صحیح وقایع با زبان هنر و رسوا کردن جریان تحریف است.

وی افزود: اگر واقعیات و پیشرفت‌های انقلاب را به زبان هنر که زبانی قابل فهم برای عموم مردم است، ثبت و ارائه کنیم قطعاً دشمن نمی‌تواند با  تحقیر دستاوردهای ملت در رسانه‌های جمعی اردوگاه خود، زمینه تحریف توانمندی‌ها و به دنبال آن تحریم‌ها را پیدا کند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در نقطه مقابل جریان انقلابی، هنر و هنرمند غیرمتعهد است که می‌تواند با ابزار هنر به سادگی ملتی را از درون تهی، از خود بیگانه و خود کوچک پندار کرده و نقاط قوت را ضعف و جامعه را به سمت پذیرش وابستگی و تحریم پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به ایام دهه امامت و ولایت گفت: فرهنگ غدیر و امامت بالاترین مفهوم در هدایت جامعه بشری است و رسالت هنرمندان در حوزه غدیر جهانی و انسانی است بنابراین باید با زبان هنر که یک زبان بین المللی است، مفهوم انسان ساز و رهایی بخش غدیر را به جامعه تشنه امروز نشان دهیم.

چلداوی: جریان تحریف عامل تداوم تحریم علیه کشور هستند جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ برجسته کردن ضعف‌ها و نادیده گرفتن قوت‌ها از ویژگی‌های جریان تحریف است

نوروزیان با اشاره به اقدامات این سازمان در ایام عید غدیر عنوان کرد: بسیج هنرمندان در این زمینه اقداماتی نظیر بازسازی واقعه غدیر جهت انتشار در بستر فضای مجازی و رسانه، برگزاری جشنواره شعر مجازی غدیر و تجلی خورشید، برگزاری مراسمات جشن توسط هنرمندان و  پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی شهرستان‌ها، تولید مجموعه‌های متنوع خوشنویسی و طراحی توسط هنرمندان استان با موضوع غدیر و ... را متناسب با شرایط بیماری کرونا در استان در دست انجام دارد.

وی به نقش بسیج هنرمندان در دفاع از آثار هنری گفت: بسیج هنرمندان از آثار و تلاش‌های هنرمندان در بخش‌های مختلف هنری با موضوع غدیر حمایت می کند.

انتهای پیام/341/س

R41468/P1573/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند حیدری: «ما نمی‌توانیم» حربه جریان تحریف برای کمک به تحریم‌هاست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند حیدری: «ما نمی‌توانیم» حربه جریان تحریف برای کمک به تحریم‌هاست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۴ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۵ سمنان| بانوی معلولی که فعل «خواستن » را به‌خوبی صرف کرد؛ خیاطی را از طریق فضای مجازی و بدون آموزش یاد گرفتم ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش| دسترسی به سرعت مطلوب اینترنت در زنجان به سبک هخامنشی / مردم در پشت بام به دنبال "نت" می‌گردند گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ لرستان|جولان «بیکاری» در استان گرانی‌ها؛ وقتی غم نان جوانان را در به در می‌کند مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیات دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج هنرمندان جریان تحریف زبان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

همایون اسعدیان، کارگردان و تهیه کننده، سایت شبکه نمایش خانگی نماوا را تحریم کرد.

اسعدیان با انتشار ویدیویی گفت: در ۴۰ سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در در مورد هنرمندان نبودم. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! من دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفت: بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام، پول بده هرکاری می‌کنند!

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • درس‌­های اقتصادی عملیات وعده صادق