Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@14:36:15 GMT

ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس یازدهم طبیعی نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۸۹۳

ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس یازدهم طبیعی نیست

زنگنه گفت: نوع ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس طبیعی نیست و نباید از ادبیات دشمن استفاده کرد چرا که امروز هجمه به مجلس به منزله هجمه به امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است، لذا نیازمند مراقبت‌های بیشتری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: در عملکرد مجلس شورای اسلامی ممکن است ایراداتی باشد و خیلی از اظهار نظرهای نمایندگان در حوزه های مختلف نقدهای برآن وارد باشد و قطعا برخی طرح ها موافقان و مخالفانی دارد، این طبیعی و ماهیت مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حتی ممکن است انتصابی در مجلس صورت بگیرد و عده ای به آن نقد داشته باشند و این طبیعی است و ماهیت مجلس نیز همین است و نشانه بلوغ سیاسی جامعه را می رساند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبری گاهی از جریان نفوذ سخن می گویند، جریان نفوذ جریانی است که نمی توان براحتی تشخیص داد و به فرموده امیر المومنین علیه السلام مانند راه رفتن مورچه ای در شب تاریک است و تشخیص آن مشکل است.

زنگنه بیان کرد: مجلس امروز بعنوان نماد امید و انتظار مردم است و اکنون باید تامل کنیم که این نقدها برای عملکرد مجلس است یا جریانی است که می خواهد ماهیت مجلس یازدهم را زیر سوال ببرد.

وی اظهار داشت: انچه که یک جریان رسانه ای و پشت پرده نشان می دهد زیر سوال بردن مجلس یازدهم است، بعنوان مثال مجلس طرحی بعنوان قیر رایگان را مطرح کرده، لذا ما ندیدیم کسی متن طرح را نقد کنند یا مثلا بگویند بند دوم ان ایراد دارد و فقط مجلس و نمایندگان را رانت خوار و قیر خوار می خوانند در حالی که این نمایندگان تازه وارد مجلس شدند و این برچسب ها به آنها نمی چسبد.

محسن زنگنه گفت: برخی ادبیات ها و برخورد‌ها با مجلس طبیعی نیست و نباید از ادبیات دشمن استفاده کرد چرا که امروز هجمه به مجلس به منزله هجمه به امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است، لذا نیازمند مراقبت های بیشتری هستیم.

نماینده مردم تربت حیدریه اظهار کرد: این مراقبت ها ابتدا باید از نمایندگان مجلس شروع شود که بر رفتار و گفتار و عملکردشان  و در ادامه جریان رسانه ای انقلاب نیز مراقبت کنند که به بهانه عدالتخواهی، مطالبه گری و شفافیت که همه این موارد محترم است اصل مجلس و حفاظت از نظام و انقلاب زیر سوال نبرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند