Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@12:48:51 GMT

با تزریق ژل به صورت جوان تر شوید !

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۰۱۷

با تزریق ژل به صورت جوان تر شوید !

به دلیل هزینه‌های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیش از ۱ میلیون خانم و آقا از روش درمانی تزریق ژل برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌توانند این حجم از دست رفته را جبران و چین و چروک‌های صورت را صاف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رفع چین و چروک‌ها فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است و می‌توان از آن در افزایش حجم لب‌ها، لیفت ابرو، رفع گودی‌های صورت و موارد دیگر استفاده کرد که در ادامه مفصل در موردش صحبت کرده‌ایم.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد.

به دلیل هزینه‌های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیش از ۱ میلیون خانم و آقا از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که تزریق فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس، فراگیرترین روش جوانسازی پوست در جهان است.

کاربردهای تزریق ژل

بیشتر افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پر کردن و رفع چین و چروک‌های صورت می‌شناسند. اثر ژل‌ها بر چین و چروک‌های صورت فوق‌العاده است؛ اما این روش جوانسازی کاربردهایی بسیار بیشتر از این‌ها دارد. اکثر کاربردهای تزریق ژل توسط FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) تایید شده‌اند. برخی از کاربردها هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته‌اند؛ ولی ایمنی و تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه سعی کردیم به بیشتر کاربردهای تزریق ژل برای جوانسازی پوست اشاره کنیم.

کاربردهای مورد تایید FDA استفاده از ژل برای حجم‌دهی: از فیلرهای پوستی می‌توان برای برجسته کردن و افزایش حجم لب، چانه و گونه‌ها استفاده کرد. بیشتر افراد این کاربرد را با نام «پروتز» می‌شناسند. رفع چین و چروک‌ها: از تزریق ژل می‌توان برای رفع چین و چروک‌هایی مانند خط پیشانی، خط اخم، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی استفاده کرد. حجم‌دهی به صورت: یکی از ناخوشایندترین اثرات پیری پوست، کاهش حجم صورت است. این اثر را معمولاً در لب‌ها، گونه‌ها و پلک‌ها می‌بینیم. تزریق ژل یکی از موثرترین راه‌های جبران حجم از دست رفته است. از این روش می‌توان برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده کرد. جوانسازی دست‌ها: از فیلرهای پوستی علاوه بر جوانسازی صورت، می‌توان برای جوانسازی پوست بدن نیز استفاده کرد. در بین کاربردهای فیلرهای پوستی برای بدن، تنها برای جوانسازی و افزایش حجم پشت دست‌ها توسط FDA تایید شده و سایر استفاده‌ها (که پایین‌تر گفته‌ایم) هنوز تایید نشده‌اند. زیبایی بینی: اصلاح فرم بینی بدون جراحی یکی از کاربردهای جالب تزریق ژل است. کاربردهای تایید نشده توسط FDA

عدم تایید یک روش درمانی توسط سازمان FDA لزوما به معنی نامناسب بودن یا پرخطر بودن آن روش نیست. سازمان FDA برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل خاصی دارد که گاهی باعث عدم تایید آن‌ها می‌شود. به هر حال قوانین FDA مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا است و بهتر است از آن‌ها پیروی شود.

افزایش حجم سینه‌ها افزایش حجم باسن حجم‌دهی به پاها تزریق ژل به درون استخوان، تاندون، رباط و عضله تزریق ژل به لب در دنیای امروز

تزریق ژل به لب بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

بهترین ژل برای تزریق به لب

به طور کلی می‌توان ژل‌های موجود در دنیا را به دو دسته‌ی دائمی و موقت تقسیم کرد. ژل‌های موقت در کل انتخاب بهتری هستند. البته می‌توانید ژل‌های دائم یا نیمه دائم تزریق بکنید که بدیهی است ماندگاری طولانی مدتی دارند. مشکل این است که اگر از نتیجه‌ی این ژل‌ها خوشتان نیاید، خارج کردن ژل و برگرداندن لب‌ها به حالت اول کار بسیار سختی است.

تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه‌دائمی)، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. به طور کلی دستمرد تزریق ژل در کلینیک خانه سفید به ازای هر سی سی بین ۳۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. هزینه‌ی نهایی در جلسه مشاوره پیش از تزریق به شما اعلام می‌شود.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید. ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند. هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. عوارضی مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل و … . آیا تزریق ژل به لب خطرناک است؟

در کشورهای اروپایی به تزریق ژل به لب «درمان وقت ناهار» می‌گویند. یعنی انقدر کم‌عارضه و کم خطر است که می‌توانید در زمان استراحت ناهار، محل کار را ترک کنید، به کلینیک بیایید، تزریق ژل انجام دهید و دوباره به محل کار برگردید. تزریق ژل می‌تواند کاملاً بی‌دردسر باشد؛ البته اگــر در کلینیک مناسب و توسط پزشک متخصص انجام بگیرد.

توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد. در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.

حتماً برای تزریق ژل به لب به پزشک و ترجیحاً به جراح پلاستیک یا متخصص پوست مراجعه کنید. همچنین دقت کنید که پزشک تجربه و مهارت کافی برای این کار داشته باشد. نمونه کارهای کلینیک می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. نمونه‌های تزریق ژل به لب در کلینیک خانه سفید را در زمان مراجعه به کلینیک در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین می‌توانید برخی از نمونه‌ها را در صفحه‌ی اینستاگرام ما به آدرس https://instagram.com/whdc.ir مشاهده کنید.

منبع : وب سایت خانه سفید

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: رپرتاژ زیبایی صورت برای جوانسازی پوست رفع چین و چروک ها چین و چروک تزریق ژل برای تزریق افزایش حجم روش درمانی ی تزریق ژل حجم دهی هزینه ها بسیار کم هزینه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکیم یا بردپیت؟
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود