Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور گفت: حاج صفی با قدرت در تمرینات و بازی های تراکتور شرکت می کند و فسخ قرارداد وی صحت ندارد.

کریم جمالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره ادعای یکی از رسانه های منتسب به باشگاه آریس سالونیکی یونان درباره اینکه دیدار با پیکان آخرین بازی ای بوده که احسان حاج صفی برای تراکتور به زمین رفته و وی در این هفته قراردادش را برای این باشگاه فسخ می کند، اظهار داشت: تیم ما این هفته دربی حساس تبریز را پیش رو دارد و حاج صفی هم با قدرت در تمرینات و همچنین ادامه بازی های فصل تراکتور شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فسخ قرارداد وی صحت ندارد.

وی افزود: اکنون در پایان فصل هستیم و طبیعی است که چنین گمانه زنی هایی در رسانه ها مطرح شود. باشگاه تراکتور تاکنون هیچ پیشنهادی برای احسان حاج صفی دریافت نکرده و ما این پیشنهادات را تنها از طریق رسانه های یونانی دیده ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره اینکه آیا بندی در قرارداد حاج صفی وجود دارد که وی با دریافت پیشنهاد خارجی بتواند از این تیم جدا شود، توضیح داد: حاج صفی یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و در پایان لیگ باید با مدیرعامل و مالک باشگاه درباره شرایط ادامه همکاری صحبت می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور حاج صفی پیشنهاد از یونان لیگ برتر ورزشی باشگاه تراکتور حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه:شرایط ژئوپلیتیکی نباید زندان و جبری برای کشورها ایجاد کند. 

تا زمانی که درها از سوی ایران روی غرب بسته باشد،  حتماً روسیه و چین احساس می‌کنند تنها کنشگر در این حوزه هستند و منافعشان را بر ما تحمیل می‌کنند، بدون اینکه منافع ما را در نظر بگیرند. 

آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم.  

یک پیشنهاد با توافق حاکمیتی ایران به آقای پوتین برای انتقال به آقای ترامپ داده شد. 

برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد و امروز شرایط بازگشت به برجام بسیار دشوارتر از دوران آغاز ریاست جمهوری آقای بایدن است. 

ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) روایت جواد ظریف از نقشه اسرائیل برای جنگ بزرگ بین ایران و آمریکا (فیلم) ببینید | ظریف: اینکه دانشجو بتواند حرفش را بزند نشانه قدرت ما است، نه ضعف

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد
  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • لایحه عفاف و حجاب به تأیید شورای نگهبان نرسیده است/ارجاع لایحه به مجلس برای رفع ایرادات
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • روسیه: فرانسه مبارزه با تروریسم را از اوکراین شروع کند
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)