Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:36:29 GMT

فرجام خواهی اسپانیول برای فرار از سقوط

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۲۶۴

فرجام خواهی اسپانیول برای فرار از سقوط

باشگاه اسپانیول خواهان لغو قانون سقوط به دسته پایین تر به دلیل شرایط کرونایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه اسپانیول یکی از تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر در این فصل لالیگا است در همین راستا این باشگاه ایالت کاتالونیا به دلیل بحران ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا خواهان لغو قانون «سقوط به دسته پایین تر» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیول بعد از توقف 3 ماهه لالیگا و بازگشت بازی ها از 10 بازی 8 شکست دریافت کرد و 2 تساوی گرفت که در نهایت  با 25 امتیاز در قعرجدول لالیگا قرار گرفت و سقوطش قطعی شد.

باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این اتفاق واقعا ناعادلانه است و از روح ورزشی به دور است. بعد از سرگیری دوباره مسابقات شرایط برای همه تیم ها مساوی نبود به همین خاطر سقوط ما به دسته پایین تر عادلانه نیست.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سقوط اسپانیول لالیگا دسته پایین تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • 10 لحظه برتر ال کلاسیکو در رقابت های لالیگا / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران