Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:27:50 GMT

سرانه ورزشی فردیس چهارسانتی متر مربع است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۲۸۰

سرانه ورزشی فردیس چهارسانتی متر مربع است

داود عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرانه فضای ورزشی در استان البرز ۳۸ سانتی متر مربع و استاندارد کشوری یک متر و ۲۰ سانتی متر مربع است.

وی توضیح داد: با توجه به پتانسیل بالای ورزشی شهرستان فردیس اگر مسوولان شهری در احداث زیرساخت ها کمک کنند فردیس به قطب  ورزش همگانی و  ورزش قهرمانی البرز تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی به مشکلات و تنگناهایی که در بخش ورزش فردیس وجود دارد، اشاره کرد و گفت:  با توجه به سرانه های ورزشی در فردیس اکثر هیات های ورزشی دفتر کار ندارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت : از ۳۶ هیات ورزشی فعال  فردیس فقط هشت هیات ورزشی دفتر کاری دارند.

وی به اقدامات اداره ورزش و جوانان فردیس در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری ۹ همایش پیاده روی خانوادگی ، ۳۱ جشنواره ، ۱۱ کلاس مربیگری داوری وچهار نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی از فعالیت ها است.

وی ادامه داد:  ۲۳ هزار و ۸۹۱ ورزشکار در فردیس سازمان یافته اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۷۷ نفر بانوان و مابقی آقایان را تشکیل می دهند.

عزیزی گفت: بر اساس تقویم ورزشی در سال ۹۸ برنامه های ورزشی پیشرفته خوبی داشت، فردیس میزبان۱۳ مسابقه قهرمانی کشوری  شامل ۱۰ مسابقه ویژه آقایان و سه مسابقه بانوان و۳۲مسابقه قهرمانی استان البرز بود  و ۲۰۰ مسابقه  در سطح شهرستان برگزار شد.

پارسال شهرستان فردیس ۸۰ مدال  قهرمانی کشوری ، ۱۵ مدال قهرمانی بین المللی، هشت مدال آسیایی، چهار مدال  در مجموع ۱۰۷ مدال رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی از جمله تکواندو، کشتی، رزمی، کاراته و ... به دست آورد.

وی به پروژه های ورزشی شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: پروژه استخر وحدت و سالن طبقاتی به اتمام رسیده  و خانه جوان واقع در پارک تندرستی ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عزیزی افزود:  ۳۲۰ سالن ورزشی  دولتی و خصوصی در این شهرستان فعال است .

وی توضیح داد: میزان فضای  ورزشی سرپوشیده  فردیس ۴۹ هزار ۸۳۱ متر مربع و فضای  ورزشی روباز مانند زمین فوتبال و اسکیت ۱۵۷ هزار و ۱۳۲مترمربع  است .

رییس اداره ورزش و جوانان  فردیس گفت: تعداد ۱۱ سالن اختصاصی بیلیارد و ۴۱ مدرسه فوتبال در فردیس فعال است .

این شهرستان دارای ۳۲ سالن ورزشی ویژه بانوان، ۳۸ سالن اختصاصی ویژه آقایان، ۱۶ استخراست.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس وزارت ورزش و جوانان البرز فردیس وزارت ورزش و جوانان شهرستان فردیس ورزش و جوانان متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران، علی نوری‌نژاد از سنددار شدن 236 هزار مترمربع اراضی کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد. 

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: جهاد کشاورزی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان طی 64 مورد استعلام 236 هزار و 812 متر مربع از اراضی کشاورزی را در سال گذشته سند دار کرد.

وی کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، فراهم کردن زمینه نظارت و کنترل بر تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در کشور، کمک به اجرای قوانین یکپارچه شدن و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و تسهیل دریافت وام بانکی برای کشاورزان را از مزایای صدور اسناد کشاورزی جدید برشمرد.

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی