Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در پی انتشار سخنان انتقادی نماینده مردم آمل در خصوص کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های این شهرستان واکنش نشان داد و این موضوع پاسخ داد.

به گزارش قدس آنلاین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این رابطه اعلام کرد: سیستم اکسیژن رسانی به بیماران در بیمارستانهای تابعه بر مبنای شرایط قبل از اپیدمی کووید ۱۹ طراحی شده است که پاسخگوی نیاز بوده اما با همه گیری کرونا و اختصاص تخت های بیمارستان ها به بیماران مبتلا، نیاز بیمارستان ها به اکسیژن به شدت افزایش و تقویت سیستم اکسیژن رسانی نیز ضرورت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: در این راستا، سیستم اکسیژن رسانی بیمارستان های تابعه دانشگاه در شهر آمل نیز همگی مجهز به دستگاه اکسیژن ساز بودند و دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در اسرع وقت با همه موانع موجود اعم از تولید پایین شرکت ها، وجود نیاز زیاد از سوی کلیه بیمارستان های  درگیر  بیماری در کشور و محدودیت های اعتباری، نسبت به خرید، نصب و راه اندازی ۴ دستگاه اکسیژن ساز جدید برای تقویت سیستم موجود در بیمارستان های امام خمینی ره، امام رضا (ع) و امام علی (ع) آمل اقدام کرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز کرونا آمل بیمارستان مازندران دانشگاه علوم پزشکی مازندران سیستم اکسیژن رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • نه صفر، نه یک!
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده