Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مسابقه کتابخوانی«رهنمود» به مناسبت 16 مرداد، سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

این مسابقه همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی با هدف بازخوانی اندیشه‌های مقام معظم رهبری در خصوص وظایف، رسالت و خط‌مشی جهاددانشگاهی، بهره‌گیری از منویات معظم‌له در برنامه‌ریزی و سیاستگذاری فعالیت‌های این نهاد، نحوه پیشبرد منویات ایشان در سطوح مختلف فعالیت‌های جهاددانشگاهی و تعمیق و برنامه های ترویج مطالعه برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه دریافت ایسنا، همچنین مسابقه کتابخوانی رهنمود یکی از برنامه‌های گرامیداشت سالگرد جهاددانشگاهی می باشد، که شرکت‌کنندگان این مسابقه غیرحضوری به شانزده سوال از کتاب «رهنمود» پاسخ خواهند داد و بعد از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها، به سه نفر از اعضا و سه نفر از خانواده‌های جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در محفل ادبی «ابدواره» سهراب سپهری به مناسبت سالگرد درگذشت شاعر آب و آئینه به میزبانی خانه فرهنگ شهید عامر بن ناصر فینی از مراکز تحت نظارت یاد و خاطر این شاعر و نقاش معاصر زنده شد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد وفات سهراب سپهری، این شاعر نوپرداز کشور در اول اردیبهشت ماه، از سوی مراکز و نهادهای فرهنگی و هنری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، یادمان استاد عباس کی‌منش «مشفق کاشانی»، نعمت‌اله مدیحی و محمود فیلسوفی از دوستان سهراب سپهری با حضور شاعران و هنرمندان برگزار شد.

وی افزود: مرور زیست و زبان شعری سهراب سپهری و کندوکاوی در خاطرات استاد عباس مشفق کاشانی، نعمت‌اله مدیحی و محمود فیلسوفی در قالب سخنرانی جلال فاطمی، امیرمسعود کی‌منش، علی فیلسوفی و محمد ثابت ایمان، پخش فیلم، شعرخوانی رضا کریمی، تقدیر از خانواده‌های استاد مشفق و فیلسوفی، رونمایی از تابلو تصویر سهراب سپهری و اجرای زنده هنرمندان تجسمی از برنامه‌های این محفل ادبی بود که اجرای آن را حسین باغشیخی بر عهده داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد جاودانگی سهراب سپهری، علاقه‌مندان و دوستداران وی در قالب گردهمایی، عصر شنبه اول اردیبهشت ماه بر سر آرامگاه این هنرمند کاشانی حاضر شده و با قرائت فاتحه و خواندن اشعار، یاد و خاطره این شاعر پر آوازه را گرامی داشتند.

کد خبر 746447

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل
  • دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود