Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تشدید اختلافات میان واشنگتن و پکن، وزیر امور خارجه آمریکا حزب حاکم چین را به اجرای عملیات‌های جاسوسی در ایالات متحده و تلاش برای اعمال قانون امنیت ملی خود در سراسر جهان متهم کرد.

به گزارش ایسنا، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در یک سری پیام‌های توییتری نوشت: جزر و مد در حال چرخش است –نه فقط در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهدید از جانب حزب کمونیست چین در حال آشکار شدن است و کشورهای هم‌فکر در حال متحد شدن هستند تا علیه این اقدام کنند و از آزادی و دموکراسی خودشان محافظت کنند.

پامپئو در پیام دیگری نوشت: حزب کمونیست چین به دنبال اعمال قانون امنیت ملی خود در هنگ‌کنگ برای مردم سراسر جهان است –تلاشی فاحش که اجرای حقوق بشر و آزادی‌های بنیادین را تضعیف می‌کند. نمی‌توانیم به پکن اجازه دهیم که مدل حاکمیت استبدادی خود را صادر کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت: حزب کمونیست چین در حال اجرای عملیات‌های جاسوسی درون ایالات متحده است و برای نفوذ عمیق میان رهبران تجاری آمریکا و مقام‌های منتخب تقلا می‌کند. ما این تهدید را جدی می‌گیریم و قصد داریم تا از مردم آمریکایی محافظت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا چین سراسر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم) اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا