Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:00:46 GMT

طهرانی: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متحول می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۵۵۲

طهرانی: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متحول می شود

مدیر مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه این اتوبوس‌ها از محل انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۹۸ به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری خریداری شد، گفت: علی‌رغم اینکه شرکت‌های تولیدکننده داخلی، اتوبوس نو ندارند، اما با همت مدیریت شهری اصفهان پس از تلاش شش‌ماهه اتوبوس‌های نو خریداری شد.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وعده شهرداری اصفهان مبنی بر ورود اتوبوس‌های نو به چرخه حمل و نقل عمومی اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس اسکانیای جدید، دارای مشخصات زیست محیطی مطلوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها از محل انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۹۸ به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری خریداری شد، افزود: علی‌رغم اینکه شرکت‌های تولیدکننده داخلی، اتوبوس نو ندارند، اما با همت مدیریت شهری اصفهان پس از تلاش شش‌ماهه اتوبوس‌های نو خریداری شد.

مدیر مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: قیمت هر اتوبوس خریداری شده در زمان انعقاد قرارداد شهرداری یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر هر یک از اتوبوس‌ها دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

وی تصریح کرد: کارخانه اسکانیا اعلام کرده اتوبوس‌های خریداری شده، آخرین نسل از اتوبوس‌های اروپایی است و به لحاظ کیفیت به تفاوت خواهد داشت.

طهرانی با بیان اینکه شهرداری برای سال جاری ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کرده تا تعداد اتوبوس‌ها را طبق برنامه افزایش دهد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مذاکراتی با تولیدکنندگان اتوبوس انجام شده که نتایج آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: سال گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد تومان بازسازی شد و در سال‌جاری نیز ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی می‌شود.

مدیر مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تاکید کرد: در صورت تحقق فرآیند بازسازی و نوسازی اتوبوس‌ها، این ناوگان متحول خواهد شد.

کد خبر 437074

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون مالی و اقتصادی شهرداری شهرداری اصفهان ناوگان اتوبوسرانی نوسازي اتوبوس شهر کلانشهر اوراق مشارکت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان خریداری شد اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد