Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:02:43 GMT

ثبت نام ۳۱ کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۵۷۰

ثبت نام ۳۱ کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب ۱۳۹۹

مهدی امیدبخش در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فراخوان ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۱۳۹۹ آغاز شده است، گفت: شروع طرح روز شنبه ۱۸ مرداد و پایان طرح ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ مرداد خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۵۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰,۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدبخش با یادآوری اینکه کتابهای عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند، افزود: کتابهای آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.

معاون فرهنگی ارشاد فارس، تصریح کرد: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

وی با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل تابستانه امکان پذیر است، گفت: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحدهای صنفی است.

امیدبخش در ادامه، گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تأیید شرکت در تابستانه کتاب ٩٩ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه کتابفروشی‌های سراسر کشور از تاریخ انتشار این فراخوان (٨ مرداد ۹۹) می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب ٩٩ اقدام کنند.

کد خبر 4990746

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فرهنگ و ارشاد فارس طرح تابستانه کتاب ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی تابستانه کتاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد