Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@15:52:55 GMT

چرا آنتالیا جزء مقاصد گردشگری محبوب دنیا است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۵۸۰

چرا آنتالیا جزء مقاصد گردشگری محبوب دنیا است؟

 ایرانی ها عاشق سفر هستند و این موضوع را می توان لای آلبوم عکس هایشان به خوبی مشاهده کرد. هر کس دلیل خاص خود را برای سفر دارد. برخی ها دوست دارند برای چند روز هم که شده دست از زندگی روزمره شان بردارند و با سفر به یک ناحیه دیگر حال و هوایی عوض کنند.

در این میان افرادی قرار دارند که ترجیح می دهند با برنامه سفر کنند و از تمام جاذبه هایی که در مقصد مد نظر انتظارشان را می کشند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل شما برای سفر هر چه که باشد انتخاب موقعیت مناسب برای سفر می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

در میان سفرهای خارجی، ترکیه بهترین و البته پرطرفدارترین مقصد برای ایرانی هایی است که قصد سفر دارند. در میان شهرهای ترکیه، آنتالیا یکی از زیباترین مقاصد گردشگری محسوب می شود و به مروارید مدیترانه نیز مشهور است. این شهر در جنوب غربی ترکیه واقع شده است و سالانه مسافران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جلب می کند.

دلایل زیادی برای سفر به این شهر شگفت انگیز وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سواحل بکر، جاذبه های تفریحی هیجان انگیز و هتل های با کیفیتش اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم و هر کدام از دلایل مان را بیشتر موشکافی کنیم تا به این نتیجه برسیم که چرا آنتالیا جز مقاصد گردشگری محبوب دنیا محسوب می شود؟ از  این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

هیجان بالای تفریحات آنتالیا

 آنتالیا میزبان تفریحات متعددی است. این شهر ساحلی پر از تفریحات آبی و غیر آبی است که در این میان تفریحات آبی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر اهل تفریح هستید و به دنبال بالا بردن آدرنالین خونتان هستید، پس این تفریحات را در فهرست کارهایی که باید در آنتالیا انجام دهید بگنجانید.

آفرود

آفرود یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که در آنتالیا مسافران را به سمت خود جذب می کند. این شهر طبیعت بکری دارد و همین امر موجب می شود مامنی برای طرفداران ماشین های مسابقه ای باشد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و ماشین سواری بر روی تپه های خاکی پر فراز و نشیب و جاده های پرپیچ و خم را دوست دارید حتماً آفرود را در آنتالیا امتحان کنید.

غواصی در آنتالیا

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه محسوب می شود و همین امر موجب می گردد بهترین مکان برای غواصی باشد. شما می توانید به عنوان یک فرد مبتدی و حتی حرفه ای در آب های مدیترانه به غواصی بپردازید و از شگفتی های زیر آب بهره مند شوید. این شهر میزبان بیش از 25 مکان غواصی است که دسترسی به آن ها بسیار ساده است و امکانات ویژه ای در اختیارتان می گذارند.

گلف بازی

آنتالیا زمین های گلف متنوعی در خود دارد که بیشتر آن ها با استانداردهای روز دنیا مطابق داشته و بسیار مجهز هستند و می توانند انتظارات گلف بازان حرفه ای را هم برآورده کنند. منطقه بلک آنتالیا که در 30 کیلومتری آن واقع شده است، به دلیل وجود زمین های گلف در بین مسافران مشهور و محبوب شده است.

رفتینگ

رفتینگ که برخی ها آن را قایق سواری در رودهای خروشان می نامند یکی از تفریحات مفرح و البته هیجان انگیزی است که طرفداران زیادی در آنتالیا دارد. در این تفریح، شما به کمک یک راهنما در آب های خروشان رودخانه به قایق سواری می پردازید.

سواحل انتالیا

چیزی که آنتالیا را به یکی از مقاصد گردشگری محبوب دنیا تبدیل می کند، ساحل های تمیز و با کیفیتی است که در آن جلوه گری می کنند. این شهر میزبان ساحل های متعددی است که هر کدام از آن ها به دلیل طبیعت بکر و امکانات رفاهی که در دل شان دارند سالانه میزبان گردشگران و مسافران مختلفی از سرتاسر جهان هستند.

برخی از سواحلی که در آنتالیا انتظار شما را می کشند عبارتند از:

ساحل لارا: این ساحل در قسمت شرقی آنتالیا واقع شده است و اکثر هتل های این شهر در آن قرار گرفته است.

ساحل کنی آلتی: این ساحل بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی قرار گرفته است و منظره زیبایی به کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده برایتان به ارمغان می آورد.

ساحل چیرالی: این ساحل یکی از شلوغ ترین سواحل آنتالیا محسوب می شود و ساحل ماسه ای آن چشم هر بیننده ای را نوازش می کند.

ساحل پاترا: این ساحل تنها چند ساعت از شهر آنتالیا فاصله دارد.

کیفیت و امکانات هتل های آنتالیا

 زمانی که با تور ترکیه lahzeakhar به این شهر دیدنی سفر می کنید، با امکانات و جاذبه های مختلفی رو به رو می شوید. یکی از مواردی که آنتالیا را به بهترین و محبوب ترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است، وجود هتل های با کیفیت در آن است. هر کدام از این هتل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و تلاش می کنند بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار مسافران و گردشگران این ناحیه قرار دهند. اجازه دهید برخی از این هتل ها را به صورت مختصر با هم بررسی کنیم.

هتل بوتیک 1207: این هتل یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا محسوب می شود و در منطقه کالچی قرار گرفته است.

هتل یازار لارا: این هتل اگرچه جز هتل های سه ستاره و کوچک آنتالیا محسوب می شود اما به دلیل امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می کند محبوبیت خاصی در میان آن ها دارد. دسترسی این هتل به موقعیت های مختلف شهر بسیار عالی است و می توان در آن به امکانات مختلفی همچون اینترنت رایگان، استخر، تخت های آفتاب و باغ اختصاصی دسترسی پیدا کرد.

هتل فالکون: یکی دیگر از هتل های جذاب آنتالیا هتل فالکون است که در مرکز شهر واقع شده است و باغ اختصاصی آن مشرف به دریای مدیترانه است. در کنار همه امکاناتی که این هتل در اختیارتان قرار می دهد حمام سنتی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و استخر روباز بیشتر از هر چیز برای مسافران جذابیت دارد.

هتل گلدن اورنج: این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی دارد و به دلیل نزدیکی به آکواریوم آنتالیا می تواند بهترین مکان برای اقامت مسافران باشد. اگر دوست دارید هتلی با امکانات متنوع را امتحان کنید هتل گلدن اورنج را در فهرست اقامت گاه هایتان بگنجانید. لینک کوتاه: asriran.com/0036jN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آنتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد

ایسنا/خراسان رضوی پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع‌ثانوی به غرب و جنوب کشور لغو شد.

بر اساس سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد، پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به مقاصد تهران، ارومیه، آبادان، عسلویه و اصفهان باطل شده و پروازهای مقاصد بوشهر، تبریز و رشت با تاخیر همراه شده است.

همچنین سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد برای پرواز ساعت ۱۰:۲۰ مشهد به یزد از هشدار «منتظر اعلام باشید» استفاده کرده است.

توصیه می‌شود تمامی مسافران، پیش از عزیمت به سمت فرودگاه مشهد حتما وضعیت پرواز خود را از طریق سایت اطلاعات پرواز و یا شماره ۱۹۹ بررسی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • لغو تمامی پرواز‌های فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • میگوهای پرورشی بدتر بودند یا توریست ها؟