Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:28:04 GMT

برپایی ایستگاه صلواتی در مشهد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۵۹۸

برپایی ایستگاه صلواتی در مشهد ممنوع است

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برپایی ایستگاههای صلواتی همزمان با مناسبت عید غدیر و همچنین عزاداریهای ماههای محرم و صفر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ممنوع است.

به گزارش جماران، محمد باباخانی افزود: این تصمیم به منظور پیشگیری جدی از تجمع شهروندان و مقابله با انتقال ویروس کرونا و در هماهنگی با مسوولان ذیربط اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: با هدف پیشگیری از کرونا به مناسبت عید غدیر توزیع شیرینی و بستنی در خیابانها و چهار راهها در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ممنوع است.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام پیش رو توزیع هر گونه مواد غذایی نذری در مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و به صورت بسته بندی و سالم مورد تاکید است.

باباخانی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال مراسم عید غدیر فقط در چند نقطه از شهر مشهد با رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

به گفته رییس شورای هیآت مذهبی خراسان رضوی، در دهه نخست محرم سال گذشته ۶۷۰ ایستگاه صلواتی برای عرضه نذورات مردم در قالب چای، عدسی، شربت، شله، حلیم و کباب بر پا بود.

اخبار مرتبط آیت الله علوی گرگانی: در شرایط کرونا مجالس عزاداری به طرق نوین و ابتکاری برگزار شود مازنی: از سیاسی کردن ایام عاشورا پرهیز کنیم/ ستاد ملی مقابله با کرونا «فصل الخطاب» است برگزاری آیین های محرم به سبک سال های گذشته نخواهد بود توصیه های رئیس تیم پزشکی امام خمینی در خصوص مقابله با کرونا نظر آیت الله سبحانی در خصوص عزاداری محرم در شرایط کرونایی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ایستگاه صلواتی محرم 99 محرم کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه زهرا کاظمیان، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به یک مرد ۴۵ ساله و یک بانوی ۴۴ ساله ساکن شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج برده و دیالیز می‌کردند، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • انجام ١۶٠ ماموریت اورژانسی در 5 فروردین ماه
  • برپایی ایستگاه سلامت در قالب طرح جهادی سی شب سی مسجد