Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ماندن فرهاد مجیدی در استقلال منوط به کسب قهرمانی در جام حذفی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با بیان اینکه سند مجموعه ورزشی مرغوبکار به نام باشگاه استقلال شده است، اظهار کرد: هواداران از ما تیمی قوی می‌خواهند. در این مورد هم به‌زودی خبرهای خوبی می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً هم با برد مقابل سپاهان اتفاق خوبی افتاده است. استقلال باید به سمت بنگاه اقتصادی، زیرساخت‌ها و افزایش دارایی‌ها و سرمایه‌ها برود تا دوباره در آسیا آقایی کند.

وی درباره حواشی بازی استقلال با سپاهان و اینکه سپاهانی‌ها با صدور بیانیه‌ای، این برد را هدیه داور دانسته بودند،گفت: برای امیر قلعه‌نویی که یک استقلالی ناب است آرزوی سلامتی دارم. در سپاهان عزیزان فرهیخته‌ای حضور دارند. سپاهان نماینده کشورمان در آسیا هم هست. این مباحث خیلی خوب و قشنگ نیست. باید از جایگاه ایران در فوتبال آسیا دفاع کنیم. هر دو باشگاه تلاش می‌کنیم به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم.

مدیرعامل استقلال که با برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، افزود: اینکه به‌راحتی بحث هدیه داور را مطرح کنیم درست نیست. شاید ما بیشترین لطمه را در بحث داوری خوردیم و فصل گذشته پنالتی و گل ما گرفته نشد حتی مقابل سپاهان. بیانیه دادن شایسته فوتبال کشور نیست. تلاش می‌کنیم حرفمان را در زمین بزنیم. پذیرای سپاهان در جام حذفی در نهایت احترام خواهیم بود.

وی درباره بدهی‌های استقلال یادآور شد: شاید ما در بدترین زمان ممکن آمدیم و تمام آرای انضباطی فیفا در دو، سه ماهی که من بودم مثل الوار روی سرمان خراب شده است. باید ارز زیادی را تهیه کنیم و با توجه به تفاوت نرخ ارز، هزینه‌ها دو برابر شده است. تحریم‌ها و کرونا هم کار را سخت کرده است. حدود ۲۰ میلیارد تومان فقط باید برای دو نفر یعنی بویان و وینفرد شفر پرداخت کنیم. تهیه ۲۰ میلیارد تومان کار راحتی نیست ولی تلاش می‌کنیم و چاره‌ای جز این نداریم. باید از آرای فیفا تمکین کنیم که چند بار ابلاغ شده است. ما وارث این پرداخت‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و اینکه آیا با کادر فنی برای فصل بعد نشستی داشته است؟ اظهار کرد: با کادر فنی چند نشست داشته‌ایم. هواداران گاهی اعتماد نمی‌کنند وقتی می‌گوییم شاکله تیم را حفظ و در نقاط مدنظر، بازیکنان در حد استقلال را اضافه می‌کنیم.

سعادتمند درباره لیست بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی گفت: اسامی مدنظر کادر فنی را گرفته‌ایم و مذاکرات را شروع کرده‌ایم. فکر می‌کنم از هفته آینده یکی، یکی به اطلاع هواداران می‌رسانیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مطرح شدن اسامی دیگر مربیان از جمله آندره استراماچونی و امیر قلعه‌نویی برای بازگشت به استقلال یادآور شد: ما درگیر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هستیم و برای حضور موفق در آسیا آماده می‌شویم. با هیچ مربی صحبت نداشته‌ام. کادر فنی فعلی مورد تأیید است. از همه می‌خواهم اجازه بدهند آرامش داشته باشیم. خیلی‌ها دنبال ایجاد حاشیه هستند. همه امکانات مدنظر را برای تیم فراهم کردیم. تلاش کردیم پرداختی‌ها را به بازیکنان خارجی و حتی ۶ نفر که طلبکار بودند، انجام بدهیم. از عزیزان خواهش می‌کنم نگویند مربی عوض می‌شود. با مربی و کادرمان ادامه خواهیم داد.

سعادتمند درباره عدم صدور کارت بازی داریوش شجاعیان بازیکن استقلال و اقدام این باشگاه، اظهار کرد: در این ارتباط نامه‌ای را برای فیفا تنظیم کردیم. اگر بحث سازمان لیگ و فدراسیون بر اساس استانداردهای فصل گذشته بود، قبول داشتم ولی وقتی سه ماه مسابقات تعطیل می‌شود، شجاعیان می‌تواند دوباره به لیست استقلال برگردد. اگر شرایط عادی بود الان باید فصل جدید را شروع می‌کردیم. حیف است که نتوانیم از بازیکن سالم خود استفاده کنیم. چون از فدراسیون و سازمان لیگ جواب نگرفتیم نامه‌ای را مستقیم به فیفا فرستادیم.

مدیرعامل استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ابقای فرهاد مجیدی منوط به قهرمانی در جام حذفی است؟ گفت: هرگز. از کادر فنی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند جام حذفی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است