Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:04:46 GMT

کارگران و کارفرمایان کرمانشاه حمایت حقوقی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۶۴۷

کارگران و کارفرمایان کرمانشاه حمایت حقوقی می‌شوند

حسن عزیزی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: تفاهم نامه ای که روز گذشته امضا شد گام مناسبی در راستای صیانت از نیروی شاغل و افزایش بهره وری آنان در محیط کارگری است.

وی افزود: در این تفاهم نامه به عنوان بستری مناسب، چارچوب کلی همکاری برای حمایت‌های حقوقی از جامعه کار و تولید با استفاده از ظرفیت‌های مرکز کارشناسان و وکلا و کارشناسان قوه قضاییه برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی و کیفری و مربوط به کارگر و یا کارفرمایان و اعضای خانواده آنان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حمایت حقوقی و قضایی از جامعه کارگری و کارفرمایی کشور که با احتساب خانواده آنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند، ضروری دانست و گفت: حمایت و صیانت و تلاش در رفع مشکلات و دغدغه های کارگران و کارفرمایانی که در دفاع از انقلاب در خط مقدم جبهه بودن و اکنون هم که در جنگ اقتصادی در حوزه کار و تولید و در شرایط کرونایی که با همت و اراده قوی خود در مقابل مشکلات ایستادگی می نمایند، کار بزرگی و خداپسندی است.

عزیزی ادامه داد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه کارگران و کارفرمایان و خانواده آنان از خدمات مشاوره و وکالتی مرکز وکلای قوه قضائیه در استان با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان بهره مند می شوند.

وی اظهارداشت: براساس این تفاهم نامه جامعه کارگری و کارفرمایی می توانند به جهت طرح کلیه دعاوی و انجام امور کارشناسی خود از خدمات مشاوره ای و وکالتی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه استفاده کنند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

برچسب‌ها کرمانشاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قوه قضاییه کرمانشاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قوه قضاییه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف