Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رزمایش در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با شعار " همه باید همدل و همراه باشیم" آغاز شده است که در این راستا بسته‌های معیشتی بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی اهدا شده به طور میانگین حدود ۲۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شاهین‌دژ بیان کرد: مرحله اول گام دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر است و مراحل دوم و سوم این رزمایش نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرتضی کاظمی اظهار داشت: در گام اول این رزمایش نیز که از ابتدای شیوع کرونا بوده است، چهار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افرادی که در اثر بیماری کرونا  دچار آسیب شغلی و معیشتی شده بودند، توزیع شد. 

وی تاکید کرد: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسایل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرهای آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

برچسب‌ها بسته حمایتی طرح حمایت معیشتی دولت شاهین دژ پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی طرح حمایت معیشتی دولت شاهین دژ بسته حمایتی طرح حمایت معیشتی دولت شاهین دژ شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در قزوین

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین،ابراهیمی گفت: مرحله یازدهم رزمایش احسان و همدلی با هدف توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین ارزش ریالی هر بسته از کمک‌های اهدایی را هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

در مجموع برای تهیه بسته‌ها ۱۶ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در ایزدخواست
  • توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در مراغه
  • رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه وبویراحمد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهر مهریز
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد
  • توزیع بسته های معیشتی در دیباج
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در اهر
  • توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در قزوین