Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی با اقدام جهادی همسران و خانواده پاسداران و کارکنان سپاه امام رضا(ع) راه اندازی شد. - اخبار استانها -

بتول ارشادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به شیوع بالای بیماری کرونا؛ همسران و خانواده پاسدار سپاه امام رضا(ع) جهت تولید ماسک بهداشتی وارد کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کارگاهی را در محله سرافرازان راه‌اندازی کردیم تا با همت جهادی همسران و خانواده کارکنان سپاه امام رضا(ع) اقدام به تولید ماسک کنیم.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: این کارگاه به مدت 10 روز است که افتتاح شده و درصددیم تا  زمان رفع کامل ویروس کرونا این اقدام ادامه پیدا کند.

چرا ماسک سه لایه پرستاری به جای داروخانه با چند برابر قیمت در سوپرمارکت عرضه می‌شود؟معاون استاندار قزوین: برخی از هم‌استانی‌ها کرونا را شوخی گرفته‌اند /مردم بدون ماسک در بازار حضور می‌یابندکارگاه بزرگ تولید ماسک استان کرمان در رفسنجان به روایت تصویر

وی خاطرنشان کرد: بانوان در دو شیفت صبح و عصر با در اختیار داشتن سه چرخ خیاطی همه روزه مشغول دوخت ماسک هستند و چنانچه طبق درخواستی که دادیم؛ قرارگاه  شهید برونسی چندین چرخ خیاطی دیگر هم در اختیار ما قرار دهند و با افزایش تعداد چرخ‌ها پیش بینی داریم روزانه 5 هزار ماسک تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

ارشادی در پایان افزود: قرار است معاونت بهداشت و درمان سپاه هم جهت تهیه پارچه همکاری لازم را با ما داشته باشد.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... بوشهر| استفاده ۹۰ درصدی مردم از ماسک سبب کاهش ۷۰ درصدی فوتی‌های کرونایی می‌شود «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا کارگاه ثابت تولید ماسک سپاه در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوشهر| استفاده ۹۰ درصدی مردم از ماسک سبب کاهش ۷۰ درصدی فوتی‌های کرونایی می‌شود «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا کارگاه ثابت تولید ماسک سپاه در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۴ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۵ سمنان| بانوی معلولی که فعل «خواستن » را به‌خوبی صرف کرد؛ خیاطی را از طریق فضای مجازی و بدون آموزش یاد گرفتم ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم گزارش| دسترسی به سرعت مطلوب اینترنت در زنجان به سبک هخامنشی / مردم در پشت بام به دنبال "نت" می‌گردند ‌ردپای ژنتیک بر رفتار کرونا + پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همسران و خانواده سپاه امام رضا ع راه اندازی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست

 سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت و گوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون ولایت مداری است، افزود: تکلیف و ولایت مداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.

وی گفت: سپاه آنچه امام خمینی (ره) و اکنون امام ولایت می‌فرمایند را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این روز‌ها و در دنیا وحشی گری و سیاست‌های دوگانه شاهد اقدام موثر سپاه در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

سردار سالاری افزود: همه شیاطین عالم بر مردم مظلوم فلسطین هجوم آورده اند و اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، اروپا و همه کشور‌هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند در مقابل عده‌ای انسان مظلوم و بیگناه در فلسطین قرار گرفته اند.

وی گفت: جنایتکاران در این ایام روزانه مردم مظلوم فسلطین را بمباران می‌کنند و بمب‌های سنگرشکن یک تُنی بر سر مردم و کودکان می‌ریزند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این ایام تنها کشوری که تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم متدین ما نیز در راهپیمایی‌ها و همه ادوار چهار دهه گذشته همواره حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.

سردار سالاری با بیان اینکه در دنیای امروز باید با زبان دشمنان با آن‌ها حرف زد، گفت: اکنون شاهدیم که سپاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و هیمنه دشمن را درهم شکسته است.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا اینگونه قدرتمندانه در مقابل دشمن نایستاد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پس از جنایتی که آمریکایی‌های شیطان صفت در ترور سردار سلیمانی انجام دادند، ایران اسلامی با حمله به مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی ها، هیمنه آن‌ها را شکست و پس از آن معبری باز شد تا اقداماتی علیه استکبار جهانی اجرا شود.

سردار سالاری افزود: پس از این حمله همه مردم دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی خواهند داشت.

وی گفت: روزانه نیرو‌های یمنی و حشدالشعبی عراق به مجموعه‌های استکبار سیلی می‌زنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همه اقدامات امام خمینی (ره) از جمله دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام بزرگی بود.

سردار سالاری افزود: از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد اقدامات موثر این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده ایم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن سپاه به عنوان یک نهاد درخشان بوده و این روز‌ها بیشتر این موضوع قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه خود را صرفاً در امر دفاع محدود نکرده است و در دیگر امور از جمله سازندگی و محرومیت زدایی نیز اقداماتی زیادی داشته است.

سردار سالاری افزود: بزرگترین طرح‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا شده است.

وی گفت: سپاه به محرومان نیز توجه داشته است و اقدامات بسیار موثری در توانمندسازی، اشتغال، راهسازی، احیاء چشمه‌ها و قنوات، آبرسانی به روستا‌های محروم، ساخت مدارس و مساجد و مجموعه‌های ورزشی داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه متناسب با شرایط روز برنامه ریزی می‌کند، افزود: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید با مشارکت مردم، سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج و مشارکت مردم در این زمینه اقداماتی را در نظر گرفته است.

سردار سالاری افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و بسیجیان معادلات جنگ را بر هم زد در شرایط امروز جامعه نیز در عرصه جهش تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی گفت: موضوع قرارگاه تحول محلات هم بهره گیری از ظ راهیان نور دریایی، ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی جدید و برگزاری یادوراه شهدا اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد