Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با رفتن زندگی سنتی به سمت مدرنیته چشم و هم چشمی‌ها بیشتر شده و این رسم ناپسند فرصت ازدواج را از جوانان به دلیل نداری گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در این روزها که ویروس کرونا نفس‌ها را در سینه حبس کرده و استرس درگوشه گوشه زندگی ما انسان‌ها مشخص است،گاهی دلمان برای بوسیدن صورت عزیزی تنگ می‌شود،گاهی دوست داریم بی مهابا عزیزی را در آغوش بگیریم و تمام محبت‌ها را یکجا تقدیم وی کنیم و دلمان برای جشن‌ها، با هم بودن‌ها و در کنار هم بودن‌ها….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنگ است.

شاید در وضعیت کنونی با شیوع ویروس کرونا و مضاف بر آن گرانی و اوضاع وخیم اقتصادی بیشترین فشار متوجه عروس دامادهایی باشد که در پیچ وخم زندگی‌شان چه رویایی برای روزگار وصل خود بافته بودند، جشنی مجلل و زمانی به یاد ماندنی…

اما انگار باید بی خیال رویاها شد و واقعیت‌ها را با آغوشی باز پذیرفت،شاید برگزاری یک جشن رو یایی خاطره‌ای باشد ماندگار!! اما تمام ماجرا به همان زمان کوتاه جشن ماندگار ختم نمی‌شود، اصل کار در این جا یک عمر زندگی کردن در کنار هم با دلخوش و رضایت الهی است.

آری می‌شود با چشم بستن بر روئیاها و دل به دریای واقعیت زدن از اقیانوس زندگی، مروارید خوشبختی و آسایش صید کرد، می‌شود در عین سادگی، بهترین‌ها را در اختیار داشت.

این روزها که برگزاری هرگونه مراسم شلوغ، بخاطر حفظ و رعایت پروتکل‌ها برای مقابله با ویروس کرونا با قید ممنوعیت همراه بوده و با همکاری و مساعدت امام جمعه شهرستان مارگون شاهد برگزاری جشنی ساده و معقول بودیم، جشنی که حلاوت آن در کام زوجی عاشق و معشوق در مکانی مقدس نشست و دعای خیر و سلام و صلوات بدرقه راه زندگی شان شد تا در پرتو عنایات ذات مقدس الهی زندگی پر خیر و برکت داشته باشند.

طرح ازدواج آسان در اردبیل خاک می‌خورد/ لزوم ترویج فرهنگ تسهیل ازدواج برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگینماینده ولی فقیه در استان مرکزی: تسهیل و بسترسازی ازدواج آسان جوانان یک وظیفه همگانی استکاشان| کم‌کاری کاری مسئولان در ایجاد انگیزه ازدواج آسان

حجت الاسلام والمسلمین خواجه پور با اشاره به برپایی بیست وچهارمین ازدواج به سبک زندگی اسلامی، گفت: هدف از برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و ترغیب جوانان و خانواده‌ها برای تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ زندگی به سبک اسلامی است.

خواجه‌پور افزود: یکی از معضلات اصلی در جامعه ما تجمل گرایی و غرق شدن خانواده‌ها در زندگی لوکس است و بسیاری از جوانان امروزه بخاطر فقر مالی و ناتوانی در مخارج اولیه ازدواج از این امر خداپسندانه که منشا خیر و برکت زندگی انسان بوده و سبب در آمدن انسان از بلاتکلیفی هاست، گریزان هستند،

وی خاطر نشان کرد و ظیفه همه ما به عنوان مسلمان این است،در این امر وگسترش آن که از اوامر موکده الهی بوده کوشش نماییم چرا که یکی از دلایل دوام و قوام جامعه اسلامی ازدواج وزندگی سالم است.

حجت الاسلام خواجه پور افزود: بیست و چهارمین ازدواج به سبک زندگی اسلامی با رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها در شهرستان مارگون برگزار شد و ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد استقبال بیشتر خانواده‌ها از این سبک زندگی باشیم.

انتهای پیام/542/ ت

R41452/P/S6,69/CT7 واژه های کاربردی مرتبط وام ازدواج بیشتر بخوانید... سخنگوی کمیسیون بهداشت‌ مجلس: هزینه درمان نازایی افزایش یافته / دولت ‌قانون ازدواج آسان را اجرا نمی‌کند جشن بزرگ ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در یاسوج برپا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سخنگوی کمیسیون بهداشت‌ مجلس: هزینه درمان نازایی افزایش یافته / دولت ‌قانون ازدواج آسان را اجرا نمی‌کند جشن بزرگ ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در یاسوج برپا شد واژه های کاربردی مرتبط وام ازدواج پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۴ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۵ سمنان| بانوی معلولی که فعل «خواستن » را به‌خوبی صرف کرد؛ خیاطی را از طریق فضای مجازی و بدون آموزش یاد گرفتم ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم گزارش| دسترسی به سرعت مطلوب اینترنت در زنجان به سبک هخامنشی / مردم در پشت بام به دنبال "نت" می‌گردند ‌ردپای ژنتیک بر رفتار کرونا + پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام ازدواج وام ازدواج ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای هنر و رسانه نبودند، بسیاری از اتفاقات جنگ تحمیلی تحریف می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر امیرنیا، امروز_ چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین_ در یادواره شهدای فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند که هم‌اکنون ما آنها را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع‌رسانی وقایع مختلف به‌خصوص دوران دفاع مقدس مؤثر و به‌سزا است، افزود: شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین‌گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: عملیات وعده صادق نه تنها دل ملت ایران و مسلمان جهان بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

وی افزود: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما هر چه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 745461

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود