Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمان با بیان اینکه بالغ بر ۴۰۰ حکم تخریب در حاشیه شهر کرمان صادر شده گفت: رسمیت دادن به پروسه بیمارگونه حاشیه نشینی تبعات منفی زیادی داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده صبح امروز با بیان اینکه روند مقابله با حاشیه نشینی در یک پروسه زمان‌بر است که به نظر می‌رسد اقدامات انجام شده در این راستا تاکنون موفق نبوده است اظهار داشت: متاسفانه در امر مبارزه با حاشیه‌نشینی به دنبال پاک صورت مسئله هستیم غافل از اینکه تا زمانی که علت برطرف نشده معلول همیشه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز اینکه در این مسیر گاهی مسیر را اشتباه رفته‌ و با اقدامات خود به آن جنبه قانونی دادیم تصریح کرد: گاهی اقدامات ما به پروسه بیمارگونه حاشیه نشینی را رسمیت داده که این اقدامات تبعات منفی زیادی داشته حاشیه‌نشینی را توسعه داده است.

روند مقابله با حاشیه نشینی در استان کرمان خوب نیستگزارش ویدئویی تسنیم|وضعیت اسفبار آبرسانی سیار به حاشیه شهر کرمان / رنج و مشقت مردم برای قطره‌ای آب

شهردار کرمان به اجرایی نشدن احکام تخریب بناها در حاشیه شهر کرمان به دلایل مختلف اشاره کرد و گفت: بالغ بر 400 حکم تخریب توسط شهرداری کرمان صادر شده که تعدادی از آنها هنوز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه عدم اجرای احکام باعث می‌شود که برخوردهای ما بازدارندگی لازم را نداشته باشد افزود: شاید تبعات اجتماعی حاصل از تخریب باعث شده که این کار به تعویق بیفتد.

عالم‌زاده با اشاره به اینکه نیاز نیست تمام تخریب‌ها در یک زمان انجام شود گفت: می‌توان این اقدامات را به تدریج انجام داد تا تبعات آن کم شود و از طرف دیگر مردم مقابله جدی قانون با این مسئله را ببینند.

وی تصریح کرد: زمانی که مردم می‌بینند عده‌ای سال‌ها در این مناطق حاشیه‌ای شهر زندگی کرده و آب و برق رایگان هم استفاده می‌کنند این مسئله خود تشویقی برای گسترش حاشیه‌نشینی است.

شهردار کرمان با بیان اینکه باید بحث حاشیه نشینی را به صورت ریشه‌ای برطرف کرد گفت: تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در حاشیه شهر باعث می‌شود بقیه بدانند برخورد قانونی و جدی با این مسئله انجام می‌شود.

وی با عنوان اینکه در کنار این مسئله باید دو محور اسکان موقت و توانمندسازی افراد ساکن در حاشیه شهر را نیز اجرایی کنیم افزود: در کنار حمایت از این افراد باید بدون مماشات با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود و به گونه‌ای این افراد را به درون شهرها بیاوریم.

عالم‌زاده با اشاره به ضرورت راه‌اندازی یگان‌های ویژه با مشارکت نهادهای مربوطه در راستای برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر گفت: محدوده حریم شهر کرمان 6 برابر مساحت شهر است که نظارت بر آن کار سختی است.

وی با عنوان اینکه مساحت شهر کرمان 13 هزار هکتار بوده و 79 هزار هکتار حریم شهر است که نظارت بر آن نیروی زیادی می‌خواهد افزود: شهرداری کرمان با کمبود نیرو و امکانات روبه‌رو است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... درمان بیماران نیازمند در قالب کمک مومنانه در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است گزارش تسنیم از حاشیه شهر کرمان؛ مردمی که آب سالم برای خوردن ندارند چگونه به فکر شستن دست‌ها باشند؟ + فیلم ‌‌۱۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر کرمان در وضعیت نامطلوبی زندگی می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درمان بیماران نیازمند در قالب کمک مومنانه در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است گزارش تسنیم از حاشیه شهر کرمان؛ مردمی که آب سالم برای خوردن ندارند چگونه به فکر شستن دست‌ها باشند؟ + فیلم ‌‌۱۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر کرمان در وضعیت نامطلوبی زندگی می‌کنند واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۴ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۵ سمنان| بانوی معلولی که فعل «خواستن » را به‌خوبی صرف کرد؛ خیاطی را از طریق فضای مجازی و بدون آموزش یاد گرفتم ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم گزارش| دسترسی به سرعت مطلوب اینترنت در زنجان به سبک هخامنشی / مردم در پشت بام به دنبال "نت" می‌گردند ‌ردپای ژنتیک بر رفتار کرونا + پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان حاشیه شهر کرمان حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم

به گزارش ورزش سه، افشار صداقت، گلر ملوان بندرانزلی، در نیم فصل اول و پیش از حضور حبیب فرعباسی در این تیم، در نیم فصل اول یکی از مهره‌های اصلی تیم مهدی تارتار بود اما در نیم فصل دوم فرصتی برای بازی پیدا نکرده است. او که بازیکن امیدهای ملوان بود و در دوره مازیار زارع به تیم بزرگسالان اضافه شد، حالا امیدوار است در ادامه فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

صداقت در خصوص عملکرد ملوان در فصل جاری به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا تا به اینجای فصل نتایج خوبی گرفتیم و به همه ثابت کردیم که تیم‌مان پتانسیل بالایی دارد و این نتایج شانسی و اتفاقی نبوده است. به هر حال نمی‌شود یک تیم تا هفته ۲۲ به صورت شانسی بالای جدول باشد. شاید خودمان هم قبل از شروع لیگ این فکر را نمی‌کردیم اما رفته رفته و بازی به بازی به این خودباوری رسیدیم که از تیم‌های بالای جدول چیزی کم نداریم، کما اینکه از تمامی تیم‌های مدعی هم امتیاز گرفتیم.

او که در نیم فصل اول فیکس بازی کرد و در نیم فصل دوم جای خود را به فرعباسی درون دروازه داد عنوان کرد: نیم فصل اول با نظر کادرفنی بازی به من رسید و خدا را شکر هم‌ خودم و هم کادر از شرایطم راضی بودند. یکی دو بازی اول کمی استرس داشتم که طبیعی است ولی بعد از گذشت چند بازی راحت‌تر و سبک‌تر بودم.

صداقت در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در نیم فصل دوم عنوان کرد: سیستم چرخشی برای تیمی مثل ما که برای سهمیه می‌جنگد سخت است. به هر حال باید به سرمربی هم حق داد که در شرایط حساس جدولی به گلر موفق خودش دست نزند. البته که خودم در شرایطی نیمکت نشین شدم که خوب کار میکردم ولی نظر کادرفنی این بود و من هم احترام ‌می‌گذارم. البته که کار کردن و رقابت با حبیب فرعباسی لذت بخش و برای خودم خیلی مفید است.

گلر ملوان که پنج کلین شیت در یک نیم فصل ثبت کرد گفت: ۵ کلین شیت در ۱۱ بازی داشتم ولی کلین شیت آمار مناسبی برای قضاوت درباره یک گلر نیست و تعداد سیو مهم‌تر است. من از لحاظ تعداد سیو هم آمار خوبی دارم و در هر بازی حدودا ۳-۴ سیو داشتم.

بازیکن ملوان درباره پیشنهاداتی که در نیم فصل از پرسپولیس و گل گهر دریافت کرده بود، توضیح داد: از دو تیم پیشنهاد داشتم، ولی با مهندس فهمیده و آقای اینانلو و آقای تارتار که صحبت کردم، از من خواستند که تا پایان فصل بمانم.

صداقت در پایان گفت: از مردم‌خوب انزلی تشکر می‌کنم که همیشه به هر طریقی از من حمایت می‌کنند. امیدوارم تا پایان فصل حمایت از تیم را ادامه بدهند تا بتوانیم یک فصل به یاد ماندنی را با یک‌ رتبه خوب به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • تبعات یک خوشحالی؛ دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • (ویدئو) لحظه وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از بیت حانون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...