Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آسیب‌های برنامه توسعه کشور، شهرمحوری است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۱۴ مردادماه) در دیدار با دهیاران روستاهای ابهر، با اشاره به جایگاه و ارزش جامعه روستایی کشور و منطقه در توسعه کشور، اظهار کرد: روستاها از قطب‌های مولد کشور بهشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های ده‌گردشی که طی ماه‌های اخیر در ابهر برگزار شد، ادامه داد: بعد از انتخابات بازدیدهای مختلفی از روستاهای شهرستان انجام شد که به دلیل بیماری کرونا این بازدیدها فعلا لغو شده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت، یکی از آسیب‌های برنامه توسعه کشور را شهرمحوری عنوان کرد و افزود: آسیب‌های بسیاری در برنامه‌های توسعه کشور بر مبنای شهرمحوری وجود دارد که لازم است تا توجه ویژه‌ای در این سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان بر محور توسعه روستایی شکل گیرد.

شجاعی اضافه کرد: تحقق این امر مهم نیازمند پیگیرهایی در سطح ملی، مجلس و همچنین استانی و منطقهای است که در برنامه کاری خود قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش موثر دهیاران در عمران، آبادانی و توسعه روستاها، خاطرنشان کرد: دهیاران در واقع رابط میان مردم روستایی و مسئولان هستند که می‌توانند زبان گویایی برای بیان مشکلات روستاها باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان دهیاران مجلس شورای اسلامی توسعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد

استاندار مازندران با اشاره به ورود جدی دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین از ساخت ۱۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی و شهری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _در مراسم افتتاح نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به‌صورت وبیناری در ساری، بخش قابل توجهی از خدمات دولت در روستاها را از سوی بنیاد مسکن بیان و اظهار کرد: مسکن و طرح هادی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید به‌عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان شود، افزود: مدیران این مجموعه باید به‌دنبال تحول باشند و حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهم‌ترین دغدغه استان باید باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه عمل‌گرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم کار شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند، بیان داشت: تحول در همه عرصه‌ها باید دیده شود به ویژه در بخش روستاها باید به گونه‌ای ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

حسینی‌پور از جدیت دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین خبر داد و گفت: به روستاییان مازندران توصیه می‌شود تا اقامتگاه بوم‌گردی بسازند و برای ساخت آن بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش داشته باشند.

وی با اعلام اینکه روستاها باید به سمت ایجاد فرصت‌های گردشگری و بوم گردی بروند، عنوان کرد: امروز به صورت نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد.

کد خبر 744917

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • کیفیت، خط قرمز بنیاد مسکن است/ مردم از فرصت تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند
  • خدمات بنیاد مسکن در توسعه روستاها ارزشمند و ماندگار است