Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:50:34 GMT

غبار رقیق همدان را دربرمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۸۷۹

غبار رقیق همدان را دربرمی‌گیرد

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود، گفت: امروز و فردا وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در استان همدان‌ پیش بینی می شود.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوای استان طی آخر هفته اظهار کرد: دمای صبحگاهی استان همدان نسبت به هفته قبل کاهش پیدا کرده است و تا آخر هفته تغییر محسوسی در دما پیش بینی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دمای هوا تا پایان هفته ثابت بوده و هفته بعد گرم تر می شود، ادامه داد: کاهش ابرناکی باعث کاهش دمای کمینه شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان افزود: امروز و فردا وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در استان همدان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمایی هوای همدان بین ۱۳ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بوده است.

زاهدی با بیان اینکه دمای فعلی همدان ۲۸ درجه سانتی گراد است، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۶ درجه سانتی گراد گرم ترین و بهار با ۱۱ درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گرد و غبار وزش باد هواشناسي درجه سانتی گراد استان همدان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما در استان و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بعدازظهر امروز شاهد فعالیت سامانه‌های همرفتی با وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما خواهیم بود و تمام مناطق استان تحت تأثیر مخاطرات سامانه‌های مذکور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شرایط مذکور تا پانزدهم اردیبهشت تداوم خواهد داشت، اما از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت، مخاطرات این سامانه شدت خواهد داشت و در این خصوص شاهد هشدار سطح زرد هواشناسی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طی مدت مذکور، استحکام‌بخشی سازه‌های سبک و موقت، پرهیز از صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی در برابر تندباد و افت دما و پرهیز از انجام اقدامات حادثه‌ساز باید مد نظر قرار گیرد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی به منظور رانندگی در محورهای استان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های آب کنند و تیم‌های امدادی نیز در جاده‌ها استقرار یافته‌اند.

کد خبر 746619

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان