Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انتصاب با صدور حکمی از سوی داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس روی میز انجام شده است. 

وی افزود: در این حکم آمده است که با توجه به تخصص و تجربه  فرخ افتخاری رییس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد و به  موجب این حکم ایشان به مدت یک سال به عنوان عضو کمیته همگانی فدراسیون منصوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوی بیان کرد: در ادامه این حکم بیان شده انتظار می رود که جنابعالی با هماهنگی لازم با رییس و دیگر اعضای کمیته همگانی فدراسیون  تنیس روی میز با جدیت نسبت به پیگیری وظایف و رسالت های خود در این مسؤولیت جدید مطابق ضوابط و مقررات کوشا باشید. 

وی عنوان کرد: در پایان این حکم آمده که امید است جنابعالی به اجرای امور در کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز اهتمام ویژه ای داشته و در راه خدمت به جامعه تنیس کشور موفق و مؤید باشید. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج فدراسیون تنیس روی میز کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد