Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:49:05 GMT

دستگیری قاتل شهروند قمی در کمتر ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۹۶۸

دستگیری قاتل شهروند قمی در کمتر ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع‌های مسکونی در پردیسان، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: مدیر مجتمع مسکونی موصوف نیز برای هدایت مأموران آنها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک رسانی برای دستگیری متهم داشته که پس از گشودن درب واحد مسکونی مورد نظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این حادثه متهم، مأمور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار داده و متواری می‌شود.

سردار میرفیضی گفت: مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی مأمور، رضایت بخش اعلام شده لیکن متأسفانه مدیر مجتمع علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضائی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که نامبرده با خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان‌های همجوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و طی بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی خواهد شد.

کد خبر 4990774

منبع: مهر

کلیدواژه: قم پلیس دستگیری قاتل سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی قم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف هشت دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و کشف شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۲۲ متهم متواری شناسایی، دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746696

دیگر خبرها

  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد