Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوقار گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۵۰هزار بسته حمایتی در قالب کمک‌های مومنانه بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط همه ارگان‌ها مختلف از جمله پایگاه‌های بسیج،ستادفرمان امام (ره)، کمیته امداد،گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و خیرین از عید قربان اغاز شده و تاعید غدیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲۰هزار قطعه مرغ توزیع شده است،عنوان کرد: در حال حاظر مشغول آماده سازی هزار بسته لباس و لوازم التحریر توسط کارگاه های بسیج سازندگی استان برای دانش آموزان بی بضاعت ابتدای و راهنمایی هستیم.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش سراسری کمک مومنانه، خانواده‌های آسیب‌دیده ازکرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم می شود.

باوقار با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰۰هزار ماسک در سطح استان توزیع شده است گفت: این اقلام بهداشتی توسط ۸۰گارگاه تولیدی ماسک و اقلام بهداشتی گروه های جهادی تولید می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: رویکرد این مرحله از رزمایش صرفا توزیع اقلام غذای نیست و حمایت از مشاغل خانگی یکی از برنامه های مهم این مرحله می باشد.

باوقار تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی به این مرحله از رزمایش واریز شده و بنا داریم این پول راصرف پرداخت بدهکاری های مردم از جمله بدهی ها در سطح سوپرماکت محله و کرایه خانه ها کنیم.

وی تصریح کرد: این رزمایش مختص به روزهای کرونایی نیست و بنا بر این است که در ایام خاص و در بحران ها یاری رسان نیازمندان باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع)خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه دهه امامت و ولایت ۱۵مرداد ماه ۹۹ با حضورمسولین استانی برگزارمی گردد که این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی و کشوری پخش می شود.

انتهای پیام/ش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی