Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@00:48:13 GMT

حامد بهداد یا رضا گلزار، کدام «دل» داده تر است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۰۱۶

حامد بهداد یا رضا گلزار، کدام «دل» داده تر است؟

به گزارش افکارنیوز،

 می‌دانستید که در سریال «دل» از آغاز کار قرار بود نقش اصلی را محمدرضا گلزار بازی کند. این نقش البته در نهایت به حامد بهداد رسید تا شاهد تکرار دوباره زوج گلزار - بیات نباشیم. 

اخبار چهره ها - بهداد بیشتر در نقش شخصیت‌های بسیار برون‌گرا و گاه عصبی با واکنش‌های تند، بازی کرده اما در سریال « دل » در نقش متفاوتی ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آرش» جوانی ثروتمند و از طبقه مرفه است، اتفاقا او برخلاف تصویر غالبی که از نقش‌های بهداد در ذهن وجود دارد، شخصیتی بسیار آرام، موجه و منطقی دارد که کمتر عصبانی می‌شود و مسائل را با گفت‌وگو و محترمانه حل می‌کند. حامد بهداد که در «قصر شیرین» هم ثابت کرده بود می‌تواند در نقش‌های آرام و درون گرا بازی کند، در سریال «دل» نیز انتخاب نامناسبی برای «آرش» نبوده. برخلاف او گلزار انتخاب بدی برای این شخصیت بوده. او بارها در نقش جوان عاشق‌پیشه ثروتمند و در سریال « عاشقانه » نیز نقش همسر ساره بیات را بازی کرده بود. علاوه بر تکراری بودن نقش، کیفیت بازی حامد بهداد با محمدرضا گلزار بسیار متفاوت است، بنابراین جایگزینی بهداد به نفع «دل» تمام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمدرضا گلزار دل حامد بهداد عاشقانه ساره بیات حامد بهداد ساره بیات رضا گلزار سریال دل حامد بهداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟

سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است.

به گزارش فرادید، در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟