Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:21:35 GMT

اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۰۸۵

اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان آغاز شد

یحیی احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجرا می شود، افزود: ضد عفونی و پاکسازی محیط کارخانجات بزرگ صنعتی استان زنجان با عنوان شیفت ایثار، از سوی بسیجیان شهرستان، سپاه ناحیه و گردان عملیاتی جنگ نوین تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) این استان به صورت همزمان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: درآمد حاصل از طرح شیفت ایثار به عنوان یک اقدام خداپسندانه و نوعدوستانه تا عید غدیر و به منظور کمک به معیشت آسیب دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا اختصاص خواهد یافت.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: ‌این طرح در قالب نهضت تعاون و احسان، با همت مومنانه کارگران زحمتکش و سخت کوش، در شرکت‌ها و کارخانجات استان زنجان به اجرا در می آید.

احمدی هدف از اجرای طرح شیفت ایثار را احیاء فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت، بیان کرد و تصریح کرد: این طرح در قالب ۲ عنوان ایثار برای کارگران و دست یاریگر برای کارفرمایان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور با محوریت شرکت ایران ترانسفو برگزار می‌شود.

احمدی، همچنین از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان زنجان خبر داد و یادآور شد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از سه هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی و ارزاق عمومی به جامعه هدف اهدا شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا زنجان بهداشت و سلامت طرح شیفت ایثار استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد

عباس رسولی  گفت: ۹ هزار و ۵۵۲ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این مرحله از آزمون سراسری در استان زنجان را خانم ها و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده کنکور سراسری نوبت اول امسال استان زنجان در ۶ حوزه شامل شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار می شود.

رسولی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه های آموزشی زبان و هنر در نوبت بعدازظهر آزمون خواهند داد، اظهار داشت: گروه آموزشی علوم تجربی نیز با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون، گفت: در مجموع ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون ها خانم ها و ۴۰ درصد آقایان هستند.

رسولی افزود:‌ در گروه های آموزشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان نسبت شرکت کنندگان ۵۰ درصد به ۵۰ درصد است و در گروه علوم تجربی نیز تعداد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه آزمون سراسری در شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و ۱۲۲ داوطلب در دانشگاه زنجان در گروه آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی مشغول به آزمون هستند و بعدازظهر نیز یک هزار و ۸۲ نفر در این دانشگاه در گروه هنر و زبان آزمون خواهند داد.

رسولی شمار داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه علوم تجربی در دانشگاه زنجان را سه هزار و ۲۴۲ نفر ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند