Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد ظریف یک ماه پیش ۱۵ تیر ماه در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با برخورد تند و توهین آمیز نمایندگان مجلس مواجه شد. رفتاری که به شدت از سوی چهره‌های مطرح اصولگرا و اصلاح طلب مورد نقد قرار گرفت. 

رهبر معظم انقلاب یک هفته بعد، در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم توصیه‌هایی را خطاب به آنها بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این توصیه‌ها با اشاره به حضور وزرا در مجلس تاکید کردند: حضور وزرا در یک ماه اول آغاز به کار مجلس و ارائه گزارش از شرایط کشور، کار بسیار خوبی بود اما نباید به وزرا توهین و یا تهمتی زده شود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: از برخوردهای احساسی و غیرمنطقی پرهیز شود و بیان دیدگاه و نظر مخالف متین، خردمندانه، قوی و قابل توجیه باشد.

ایشان درباره همکاری مجلس با قوای دیگر گفتند: مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن رادارند و به شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند و همه بدانند فضای منازعه در رئوس دستگاه ها برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت کننده است.

حمله به ظریف در مجلس؛ ظریف قصد ترک جلسه علنی را داشت | ظریف: از مهمان نوازی شما ممنونم واکنش مهم و صریح رهبر انقلاب درباره توهین به ظریف در صحن علنی مجلس کد خبر 537274 برچسب‌ها محمدجواد ظریف شهید - آیت‌الله بهشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف شهید آیت الله بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه

(تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه

دیگر خبرها

  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • افشاگری علیرضابیگی درباره علت بازگشت گشت ارشاد /احمدی نژاد مخالف بود، احمدی مقدم اصرار می کرد /پای رئیسی در میان است؟