Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده تا مشکل خروج از ایران این بازیکن برطرف شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صیادمنش در حال حاضر در ایران به سر می‌برد، این بازیکن طبق قرار قبلی باید ایران را ترک کرده و راهی ترکیه شود ولی با مشکل خروج از کشور به دلیل بحث خدمت سربازی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده تا مشکلش را حل کنند، استقلالی‌ها هم در تلاش هستند تا این مشکل صیادمنش را به زودی برطرف کرده تا این بازیکن راهی ترکیه شود.

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده تا مشکل خروج از ایران این بازیکن برطرف شود.

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۴ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۵ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۶ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۷ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۸ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه «علاج تحریم»| شکسته‌بند: ۹ پیشنهاد برای عبور از تحریم/ تحریم به تنهایی کمر ما را خم نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال مشکل خروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تیمداری بانک ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می خورد

 چند بانک متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس مجوز لازم برای خرید این باشگاه را دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، پس از الزام به وجود آمده برای واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از هفته‌ها پیش بحث خرید این باشگاه‌ها توسط چند بانک غیر دولتی مطرح و از همان زمان عنوان شد بانک‌ها برای خرید باشگاه باید قبل از هر چیزی مجوز لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

در همین راستا هفته گذشته جلسه شورای پول و اعتبار برگزار شده و بانک‌های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس، مجوز لازم برای شرکت در مزایده و تیمداری را دریافت کردند و به این ترتیب این مشکل بزرگ از سر راه برداشته شد.

پیگیری ها نشان می‌دهد پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه قرار است به صورت یک کنسرسیوم اقدام به خرید 81 درصد سهام باشگاه پرسپولیس کنند و به این ترتیب مشکل مالکیت مشترک این باشگاه و استقلال حل خواهد شد.

آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا (یکشنبه) به صورت رسمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس منتشر خواهد شد. قرار بود آگهی پرسپولیس امروز منتشر شود اما به فردا موکول شد. اگر چه قرار است  آگهی مزایده استقلال هم منتشر شود اما تا این لحظه بناست که استقلال زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه دهد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری نهایی مدارک خود تا 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند و باید تا آن زمان مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • درخواست فرانسه از اتباع خود برای خروج موقت از ایران
  • مجوز خرید استقلال و پرسپولیس برای پنج بانک
  • خشم لاتزیو از لوییس آلبرتو: برای خودت مشتری پیدا کن!
  • مجوز تیمداری بانک ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می خورد
  • توضیحات مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس
  • خبر مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس
  • تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود