Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در شهرستان تشکل‌های سازمان یافته و غیر سازمان شناسایی شده است، گفت: لازمه فعالیت تشکل های مردم نهاد داشتن مجوز و شناسنامه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران  علی خوانپایه ظهر امروز  در نشست تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: دولت به عنوان حلقه اتصال بخش خصوصی و جامعه مدنی انجام وظیفه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت به عنوان حاکمیت و کارهای حاکمیتی که در راس دارد و در کنار آن جامعه مدنی سازمان‌ها، انجمن‌ها، تشکل‌های مردم نهاد و بنگاه‌های اقتصادی جامعه را اداره می‌کنند.

 فرماندار گچساران افزود: لازمه فعالیت تشکل های مردم نهاد داشتن مجوز و شناسنامه است.

 خوانپایه با اشاره به اینکه در شهرستان تشکل‌های سازمان یافته و غیر سازمان شناسایی شده است، گفت:موسسات و تشکل‌های مردم نهاد بایستی  براساس مجوز دریافت شده فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تشکل ها در زمینه های مختلف بهداشت، خیریه ، مذهبی و زیست محیطی در شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: این تشکل ها بدون وابستگی سیاسی  در زمینه همکاری با دولت  فعالیت می کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه جامعه به تشکل‌ها اهمیت بیشتری می دهند چرا که دولت به تنهایی نمی تواند مشکل مردم را مرتفع کند،عنوان کرد: هر کجا که مردم پای کار آمدند دولت موفق عمل کرده است.

خوانپایه  در ادامه به فعالیت هیات‌های مذهبی  در زمان شیوع ویروس کرون تا به اکنون اشاره و خاطرنشان کرد:هیات مذهبی در زمینه های مختلف از جمله کمک مومنانه، تولید ماسک و توزیع رایگان آن  فعالیت داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی  با اشاره به اینکه نهادهای مدنی را باید تقویت کرد و نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و اولویت آن مشارکت مردمی است، تصریح کرد:در سطوح کلان به موضوع جامع مدنی توجه ویژه ای شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چندین بحران راپشت سر گذاشتیه‌ایم، خاطرنشان کرد: با شروع پیک دوم بیماری و روند رو به رشد و صعودی افراد مبتلا به این بیماری اگر مشارکت مردم در رعایت پروتکل بهداشتی نبوده امروز در شهرستان شاهد حوادث ناگواری بودیم.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: جامعه مدنی بخش خصوصی تشکل های مردم نهاد گچساران تشکل های مردم نهاد فرماندار گچساران تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه ی مهاباد در ارتباط تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه هییت امنای این درمانگاه از فرمانداری مجوز فعالیت دارند افزود: این درمانگاهها برای ادامه ی فعالیت خود از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان  هم باید مجوز و پروانه فعالیت داشته باشند که در این زمینه اختلافاتی وجود داشت که برطرف شد و مجوز شش ماهه برای ادامه ی فعالیت این مرکز درمانی صادر شد.

حسن عباسی افزود: ممانعتی برای دایر شدن دوباره این مرکز درمانی وجود ندارد و هیئت امنا موظف است مشکلات مربوطه را برای ادامه ی فعالیت این درمانگاه مرتفع کند و از فردا فعالیت خود را از سر گیرند.

دیگر خبرها

  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان