Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:42:18 GMT

نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای نظام

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۲۷۴

نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای نظام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی که به مناسبت روز خبرنگار همراه با جمعی از مسئولان سپاه استان از دفتر سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین در قزوین بازدید کرد، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی به نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای نظام اشاره کرد و افزود: نقش رسانه های داخلی در شرایط پیچیده کنونی دنیا بسیار مهم است و رسانه‌ها می توانند با بیان حقایق، با تلاش ها برای نادیده گرفته شدن دستاوردهای انقلاب و نظام مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که انصاری مسئول خبرگزاری بسیج و بروجردی مسئول روابط عمومی سپاه هم حضور داشتند؛ محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان نیز از تعامل و همکاری خبرگزاری ها خصوصا خبرآنلاین سرپرستی استان قزوین با سپاه استان تشکر کرد.

46

کد خبر 1417903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد