Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند و به صورت پیامکی اقدام به ثبت‌ نام کردند برای تکمیل فرآیند ثبت نام نیز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود روزانه از ساعت ۱۱ صبح در روزهای مشخص شده به سامانه  tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیانی که رقم آخر کد ملی آنها عدد چهار است چهاردهم مرداد و کسانی که عدد ۲ و سه است ۱۵ همین ماه اطلاعات خود را در این سایت تکمیل کنند.
بیات منش ادامه داد: شانزدهم خرداد زمان تکمیل اطلاعات مستاجران متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن است که آخرین رقم کد ملی آنها از سمت راست عدد یک باشد.
وی یادآوری کرد: برای عددهای آخر کد ملی از سمت راست پنج، ۶ و هفت نیز روز هفدهم مردادماه تعیین شده است.
به گفته بیات منش، برای عدد هشت، ۹ و صفر نیز هجدهم مرداد زمان تکمیل اطلاعات در سایت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آن دسته از مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن هستند اما تاکنون هیچ ثبت نامی انجام نداده و جا مانده اند می توانند ۲۰ مرداد ماه جاری با مراجعه به سایت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در تهران ۵۰۰ میلیون ریال، سایر کلانشهرها ۳۰۰ و مابقی شهرهای کشور نیز ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجران واجد شرایط پرداخت می شود و در دوره قرارداد فقط سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی زنجان طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی زنجان ودیعه مسکن کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس

 راه اندازی سامانه خود نویس خود یکی از مهم ترین برنامه ها برای بهبود و تقویت بازار اجاره مسکن به شمار می رود چراکه راه اندازی این سامانه خود باعث شده است که دست بخش زیادی از دلالان و سوداگران در این بازار کوتاه شود و ما شاهد آن هستیم که نرخ های اجاره هم در این بازار روند رو به کاهشی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، راه اندازی سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات دولت به شمار می رود که توانسته است تا حدودی زمینه را برای ایجاد آرامش در بازار اجاره مسکن فراهم کند و از سوی دیگر با ورود این سامانه و طراحی آن زمینه برای همکاری بیشتر مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی در این بازار بسیار گسترده تر شده است.

ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس توانسته است بسیار بیشتر از گذشته باشد گفت: راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر صرفه جویی هزینه ها برای متقاضیان باعث شده است که گرفتن کد رهگیری برای مستاجران جهت دریافت تسهیلات بسیار کاهش یابد و این اقدام خود می تواند گام بزرگی در حذف مشکلات و موانع دریافت تسهیلات برای متقاضیان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام