Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که تعداد کل افراد مبتلا به عفونت کووید-۱۹ در روسیه به بیش از ۸۶۱ هزار نفر رسیده، موارد شناسایی روزانه در حال کاهش است، حدود ۶۶۱ هزار بیمار بهبود یافته و تنها ۱۸۵ هزار نفر هنوز تحت درمانند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (سه شنبه) گزارش داد که تعداد موارد جدید عفونت ویروس کرونا که طی یک روز گذشته در سراسر مناطق این کشور مشاهده شده، 5 هزار و 159 نفر است و بدین ترتیب تعداد کل افراد مبتلا به کووید-19 در روسیه به 861 هزار و 423 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، این کمترین تعداد موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روسیه از تاریخ 23 آوریل (چهارم اردیبهشت ماه) به اینطرف است. در آن زمان 4 هزار و 774 مورد جدید ثبت شده بود.

نسبت ابتلای روزانه در روسیه در سطح 0.6 درصد است. در مجموع در حال حاضر، 185 هزار و 601 نفر در حال ادامه درمان عفونت کرونا در این کشور هستند.

در عین حال، طی 24 ساعت گذشته تعداد بیماران درمان شده در سراسر روسیه 7 هزار و 878 نفر افزایش یافته است. بدین ترتیب، تعداد افراد بهبود یافته در این کشور به 661 هزار و 471 نفر افزایش یافته است.

نسبت افرادی که در روسیه بهبود یافته‌اند، بیش از 76 درصد از کل افراد آلوده به ویروس کروناست.

بیشترین تعداد بیماران درمان شده طی یک روز گذشته، یک هزار و 456 مورد در شهر مسکو بوده است.

این ستاد یادآور شده است، نسبت بیماران بهبود یافته در مسکو از 75 درصد فراتر رفته و در مجموع به 183 هزار و 640 نفر رسیده است. ضمن اینکه در طول این مدت تنها 691 مورد جدید عفونت در پایتخت مشاهده شده و تعداد بیماران به اصطلاح فعال در حال حاضر 55 هزار و 947 نفر است.

نرخ رشد موارد جدید در شهر مسکو کمتر از 0.3 درصد در روز است و تعداد کل مبتلایان به عفونت کووید-19 در کل دوره شیوع این بیماری در این کلان شهر به 244 هزار و 97 مورد رسیده است.

این داده‌ها همچنین نشان می‌دهند  که تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا طی روز گذشته در برخی مناطق فدراسیون روسیه 144 نفر افزایش یافته است. بیشترین موارد فوت بیماران: 22  نفر در سن پترزبورگ، 13 بیمار در منطقه آرخانگلسک، 12 نفر در شهر مسکو، 10 بیمار در منطقه آلتای و 9 نفر هم در منطقه سه‌وردلوفسک ثبت شده است.

کمترین میزان مرگ ناشی از کرونا طی 3 ماه اخیر در روسیه/ انجام حدود 29 میلیون تستکرونا در روسیه| بیش از 845 هزار مبتلا و 14 هزار فوتیکاهش شیوع کرونا در روسیه طی ماه گذشته| انجام بیش از 28 میلیون تست

در عین حال، سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز اعلام کرد که تاکنون بیش از 29 میلیون و 200 هزار آزمایش برای تشخیص عفونت ویروس کرونا در این کشور انجام شده است. و در حال حاضر بیش از 247 هزار نفر به دلیل مشکوک بودن به عفونت کووید-19 تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... درمان بیش از ۷۶ درصد مبتلایان به کرونا در روسیه تثبیت وضعیت شیوع کرونا در روسیه و ایمنی واکسن‌های روسی ۱۹۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درمان بیش از ۷۶ درصد مبتلایان به کرونا در روسیه تثبیت وضعیت شیوع کرونا در روسیه و ایمنی واکسن‌های روسی ۱۹۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۴ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۵ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۶ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۷ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۸ گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ لبنان| آغاز ماموریت وزیر خارجه جدید/ تاکید بر لزوم انجام اصلاحات مالی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه «علاج تحریم»| شکسته‌بند: ۹ پیشنهاد برای عبور از تحریم/ تحریم به تنهایی کمر ما را خم نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه نفر افزایش یافته کرونا در روسیه بهبود یافته ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، محسن مبارکی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شمیرانات، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» رخداد عظیمی بود که در دهه‌های اخیر به وقوع پیوسته و توانست غرور ملی را افزایش دهد.

مبارکی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه گفت: خوشبختانه در مرحله اول انتخابات شمیرانات در منطقه لواسانات شاهد رشد نسبی مشارکت مردم بودیم و تمامی مسؤولان ادارات و عوامل یاری رسان بودند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات یک بازه ۴۸ ساعته است و به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود عنوان کرد: طبق دستور وزارت کشور در این مرحله ۳۰ درصد از تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان شمیرانات کاهش یافته، به این ترتیب که شعبی که در مرحله اول دارای کمتر از ۱۵۰ رأی بوده اند دیگر شعبه اخذ رأی نخواهند بود، همچنین شعبی که دارای یک و دو صندوق بوده اند نیز کم شده اند.

معاون فرماندار شمیرانات در ادامه موضوع آموزش اخذ رأی در شعب را بسیار مهم دانست و افزود: انتخابات یک مسئله ملی است و مختص به وزارت کشور نیست و در این زمینه برای آموزش و اجرای صحیح قانون باید توجه جدی وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات شمیرانات تمام الکترونیک برگزار شدن انتخابات را یک موضوع مهم اعلام و بیان کرد: باید تمام توان و تلاش‌ها در این جهت باشد که این اقدام به بهترین شکل ممکن در شهرستان اجرا شود، چرا که برای اولین بار انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار و شهرستان شمیرانات نیز از پایه گذاران محسوب می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات برای مشارکت هم تکلیف داریم همه اعضا با حداکثر توان وارد میدان شوند که انشاالله با برگزاری صحیح این نوع برگزاری انتخابات برای ریاست جمهوری نیز اجرایی شود.

مبارکی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی شمیرانات از ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری هفته شمیرانات برای اولین بار طی سال گذشته در شهرستان اجرا شد و امسال نیز ۲۸ اردیبهشت ماه با توجه به سالروز ورود حضرت امام به منطقه جماران این روز به نام روز شمیرانات نامگذاری شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت امامزاده حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) است افزود: به همین مناسبت در اداره تربیت بدنی یادواره شهدای ورزشکار را خواهیم داشت و افتتاحیه و اختتامیه نیز برگزار می‌شود و در این راستا از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در هفته فرهنگی شمیرانات حضور پیدا کرده و به معرفی اقدامات و دستاوردها و ظرفیت ادارات خود در این رویداد بپردازند.

کد خبر 6084901

دیگر خبرها

  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن (فیلم)
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • فوتی های حوادث کار در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت