Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:07:58 GMT

انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۳۷۶

انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه ۱۴ مردادماه در مراسم افتتاح سراسر نمای سردار سلیمانی و دستاورد‌های محور مقاومت و در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران تصور اشتباه دارند و آن هم این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال قبل نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت، مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ، فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: امروز مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی است و مقاومتی که او فتح کرده، در مسیر نورانی با شتاب بیشتری در جریان است و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

او با بیان اینکه ما با آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنیم، افزود: نه تنها انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیموده، ما تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف، محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمانان ادامه خواهیم داد.

سرلشکر سلامی در پایان گفت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار سلامی قدس شریف محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی