Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح سه‌شنبه در حاشیه نمایشگاه پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت، اظهارداشت: این نمایشگاه و موزه بخش اندکی از تلاش‌های محور مقاومت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی برای مقابله با دسیسه‌ها و اقدامات استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای دشمنان و گروه‌های تروریستی است که توسط استکبار جهانی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اقداماتی که مقدسات کشور سوریه و عراق را خدشه‌دار کرده بود نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد که چگونه دشمنان بشریت و اسلام با ایجاد این گروه‌های تروریستی تلاش کردند با وحشی‌گری، آزادی و امنیت ملت‌های منطقه را به خطر بیاندازند و مقدسات را مورد هتک حرمت قرار دهند و در این رابطه از هیچ‌گونه وحشی‌گری ابایی نداشتند.

باقری خاطرنشان کرد: آنها امنیت و حاکمیت کشورهای سوریه و عراق را به طور اساسی به خطر انداختند و اگر حضور شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش و دیگر فرماندهان که در امر مستشاری فعال بودند، نبود و اگر همراهی و همدلی فرماندهان با ملت و حاکمیت سوریه و عراق محقق نمی‌شد و حمایت و فتوای مرجعیت نبود، قطعا حاکمیت این کشورها در دست داعش و امثالهم بود.  

وی یادآور شد: اما آنچه که اتفاق افتاد، با هدایت رهبر معظم انقلاب و حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی و همرزمانش، بحمدالله گروه تروریستی داعش و گروه‌های مانند آن نابود شد و امروز حاکمیت و امنیت تا اندازه زیادی به دو کشور سوریه و عراق بازگشت.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: این موزه بخش اندکی از این شجاعت‌ها، رشادت‌ها و اقدامات را به خوبی به نمایش گذاشت و به ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز توصیه می‌کنم به این نمایشگاه بیایند و افتخارات که آفریده شد را از نزدیک ببینند.  قطعا اگر این اقدامات در کشورهای عراق و سوریه انجام نمی‌شد، تروریست‌ها و حامیان آنها قصد داشتند تا با تصرف این کشورها امنیت جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطرات اساسی کنند. آن نبردهایی که سرانجام دشمن را به شکست و اضمحلال کشانید، باعث شد تا ملت ما با آرامش کامل بتواند در حوزه توسعه و پیشرفت حرکت کند.

باقری خاطرنشان کرد: افتتاح این موزه تقریبا همزمان است با ایام نبرد ۳۳ روزه ملت بزرگ لبنان و حزب الله قهرمان با رژیم صهیونیستی است که بخش‌هایی از این نبرد نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. همچنین نبردهای ضداشغالگری ملت فلسطین و نبرد آزادسازی افغانستان عزیز پس از تصرف رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا نیز در این نمایشگاه جمع شده و قابل استفاده برای نسل جوان است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: همچنین در این جلسه، گزارشی از ستاد برگزاری چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود ارائه و تبادل نظر شد تا چگونه با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم واقعیات دفاع مقدس و این برهه بی‌نظیر تاریخی ملت ایران را در دفاع از کشور، تمامیت ارضی و دفاع از مردم و حیثیت ملی را برای نسل جدید به نمایش بگذاریم. بحمدالله کارهای فوق العاده‌ای برنامه‌ریزی شد تا با رعایت موازین و پرتکل های بهداشتی به مرور اجرا شود.

برچسب‌ها باغ‌ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس گروه تروریستی داعش محمد باقری سوریه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس گروه تروریستی داعش محمد باقری سوریه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس گروه تروریستی داعش محمد باقری سوریه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه و عراق دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد، ادامه داد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود.

باقری ادامه داد: ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

سرلشکر باقری تأکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

در حال تکمیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • تشریح عملیات شب گذشته از زبان سرلشکر باقری | عملیات خاتمه یافت اما ... | آمریکایی ها اگر دخالت کنند امنیت نخواهند داشت
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی