Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی هاشمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در صورت کم توجهی به رفع مشکلات این واحدهای تولیدی، تعطیلی آن ها محتمل خواهد بود.

۳۲۶ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی بخش کشاورزی گلستان با ظرفیت اسمی جذب سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن ماده خام برای فرآوری مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مسوولان سازمان جهادکشاورزی گلستان، تولید سالانه محصولات کشاورزی  استان در حوزه های دام، زراعت، باغبانی، شیلات و آبزیان و جنگل و مرتع به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تن محصول رسیده که این میزان تولید حاصل فعالیت ۲۱۴ هزار خانوار بهره‌بردار در بخش کشاورزی و معادل ۳۸ درصد اشتغال خالص استان است.

گلستان در تولید ۱۵ محصول کشاورزی رتبه های اول تا ششم کشور را دارد.

رییس کل دادگستری گلستان همچنین از رفع مشکلات رونق تولید چهار واحد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: یکی از این واحدها، شرکت تولیدکننده دستگاه اکسیژن بود که با آغاز دوباره تولید، بخشی از نیاز بیماران کرونایی استان به این دستگاه تامین خواهد شد.

به گفته وی، سال قبل دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان مشکلات تولید ۳۵۰ کارخانه و واحد تولیدی را در حوزه های بانکی، دستگاه های اجرایی، طلبکاران، اجرای ثبت و احکام برطرف کرد.

مطابق گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، این استان هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی دارد که ۹۷ درصد آن را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد.

گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی بوده و صنعت در رتبه بعدی قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری جهش تولید اقتصاد مقاومتی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری جهش تولید اقتصاد مقاومتی گلستان دادگستری جهش تولید اقتصاد مقاومتی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان