Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا غفاری صبح امروز در نشست خبری مجازی درباره برگزاری جشنواره بین المللی حرکت گفت:  افتتاحیه جشنواره بین المللی حرکت ۱۹ مردادماه و اختتامیه آن ۲۱ مردادماه با برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره دارای حوزه های رقابتی شامل انجمن برتر، مسابقه و فعالیت خلاقانه، نشریه، کارآقرینی، اختراع، کتاب و یک بخش ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی وزیر علوم تعداد آثار راه یافته به این جشنواره را هزار و ۵۴۸ اثر از داخل کشور عنوان کرد.  

وی ادامه داد:  در نهایت ۱۹۱ اثر به مرحله داوری غیرحضوری راه یافت؛ همچنین ۳۰ هزار دانشجو از ۱۲۷ کشور دنیا برای شرکت در این جشنواره ثبت نام و ۷۳۴ داور این آثار را قضاوت کردند که در نهایت ۱۶۵ اثر برگزیده نهایی شد.

غفاری ادامه داد: جشنواره بین المللی حرکت از دوره یازدهم به صورت بین المللی برگزار شد و امسال هم با وجود مشکلات متعدد، بخش بین المللی دوازدهمین جشنواره را حفظ کردیم.   

وی درباره درصد گروه های تحصیلی که در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: مشارکت بر اساس گروه تحصیلی عبارتند شامل فنی مهندسی ۳۳ درصد، علوم انسانی ۲۷ درصد، علوم پایه ۱۵ درصد، کشاورزی ۱۷ درصد و هنر و معماری هشت درصد است.

وی تاکید کرد: جشنواره رویش هم قرار بود در دانشگاه گیلان برگزار شود که برگزاری آن ۲۴ مرداد بر عهده دانشگاه شهید بهشتی است. در این جشنواره عمده دانشگاه ها حضور داشتند و پنج هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در این جشنواره شرکت کردند. همچنین۱۶ هزار و ۴۰۰ فعالیت در سامانه الکترونیکی این جشنواره ثبت شد.  

کد خبر 4990779 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری جشنواره رویش جشنواره حرکت ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی آزمون کارشناسی ارشد دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خوداظهاری جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد