Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:01:40 GMT

کنایه تند محمدحسین میثاقی به مافیای مجازی!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۴۷۴

کنایه تند محمدحسین میثاقی به مافیای مجازی!

مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته به انتقاد از فضای مجازی پرداخت.

محمدحسین میثاقی شدیدا منتقد رفتارهایی است که با او و برنامه فوتبال برتر در فضای مجازی می شود. او در این برنامه رو به دوربین گفت: «ما بیشتر آن بخش از فضای مجازی را رصد می کنیم که محترمانه برخورد می کنند وگرنه در خیلی جاها اتفاق های سطح پائینی می افتد که همه اش با توهین و تخریب همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بچه های فوتبال برتر به این جو عادت کرده اند. هر کار نکرده ای کردند تا برنامه را تخریب کنند. برای بچه های ما اهمیتی ندارد و با صداقت و دور از توهین و بی ادبی و عوام فریبی کارمان را می کنیم. خدا را شکر برنامه جایی ایستاده که می خواستیم. دوستان هر چقدر می خواهند استوری و پست و ویدئو بگذارند. ما مافیا بلد نیستیم!»/ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

نزاع شبانه استقلال و سپاهان در فوتبال برتر/ پای بازی پرسپولیس هم وسط کشیده شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوتبال برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی