Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی گفت: در شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا، مردم ایران در رزمایش کمک مومنانه اوج‌ انسانیت را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد ابراهیمی فرماندار شهرستان کلاله در گفتگو با گلستان ما، گفت: در شرایطی که در زمان کرونا در کشورهای مختلف شاهد چپاول و درگیری های متعدد در بین مردم آن کشورها بودیم؛ مردم ایران اوج انسانیت را به رخ جهانیان کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرونا، به اقشار کم درآمد و ضعیف کشور صدمه زیادی وارد کرد؛ لذا می طلبید برای برطرف کردن بخشی از مشکلات آنها، تدابیری در نظر گرفته شود که خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، به این مهم توجه شد.

فرماندار کلاله یادآور شد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کلاله، مردم و نهادهای مختلف در کمک به مردم نیازمند به میدان آمدند و تجلی بخش شکوه نیکوکاری بودند.

ابراهیمی تاکید کرد: در مرحله دوم رزمایش نیز همچون مرحله اول، مردم خیر ایران و به تبع آن گلستان در کنار هم این رزمایش را با اقتدار کامل برگزار می‌کنند و در همین راستا فرمانداری کلاله نیز پشتبانی و همراهی لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران بیشترین جذب سفر‌های نوروزی

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: آمار تردد خودرو‌ها از محور‌های استان نشان می‌دهد مازندران بیشترین جذب سفر‌های نوروزی را تاکنون داشته است.

او افزود: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا ۷ فروردین) بیش از ۲۷ میلیون و ۷۹۳ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه به استان مازندران به ثبت رسیده است.

جهانیان گفت:در این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون ۵۵۵ هزار وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور تردد داشته اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته است، به نظر می‌رسد که این کاهش تردد ناشی از واقع شدن ایام نوروز در ماه مبارک رمضان باشد.

او افزود: حداکثر انباشت وسایل نقلیه در استان بیش از ۲۷۵ هزار وسیله نقلیه و بیشترین انباشت مربوط به روز ۲ فروردین ۱۴۰۳ با انباشت بیش از ۵۱ هزار وسیله نقلیه بوده است.

جهانیان گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده کمی بیش از ۵۰ درصد کل تردد‌های انجام شده بین استان مازندران و استان‌های مجاور مربوط به محور‌های مواصلاتی با همسایگان جنوبی استان مازندران یعنی محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه بوده است.

او افزود. با توجه به بررسی پلاک‌های مشاهده شده در استان مشخص شده است بیش از ۵۰ درصد مسافرینی که در استان ساکن شده اند (پلاک‌های ماندگار در استان) بین ۱ تا ۳ روز در استان اقامت داشته اند. ضمناً بیش از ۲۸ درصد از آنها بین ۳ تا ۵ روز، در حدود ۱۳ درصد بین ۵ تا ۷ روز و مابقی بیشتر از یک هفته در استان اقامت داشته اند.

در طی بازه زمانی مذکور پر تردد‌ترین محور‌های استان، رفت و برگشت محور‌های ساری- قائمشهر، آمل- محمود آباد، قائمشهر- بابل، بابل – آمل بودو پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۶ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در همه عرصه‌ها نجات دهنده جامعه بوده است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • احیای شب قدر، احیای انسانیت بوده و دل‌ها را زنده می‌کند
  • مازندران بیشترین جذب سفر‌های نوروزی
  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی