Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@20:32:16 GMT

احسان حاج‌صفی دیگر برای تراکتور بازی نمی‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۵۰۵

به گزارش جام نیوز، احسان حاج‌صفی، بازیکن ایرانی به توافق شفاهی با باشگاه آریس سالونیکی دست یافت، اما او برای نهایی شدن این انتقال منتظر جدایی رسمی‌اش از باشگاه تراکتور است.

 

بر اساس گزارش Pressaris یونان، حضور ۹۰ دقیقه‌ای احسان حاج‌صفی در بازی جمعه گذشته تراکتور برابر پیکان در لیگ برتر ایران آخرین بازی او بود و با فسخ قراردادش می‌تواند به آریس بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج‌صفی در هفته جاری پس از دیدار با مالک باشگاه تراکتور نسبت به فسخ قرارداد اولیه‌اش که تا تابستان ۲۰۲۱ معتبر است اقدام می‌کند.


این رسانه یونانی در پایان نوشت: احسان حاج‌صفی به عنوان سومین خرید رسمی باشگاه آریس سالونیکی این هفته قراردادش را امضا می‌کند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی